Disney+ w Polsce wciąż pod znakiem zapytania. Netflix z zadyszkąDisney+ w Polsce wciąż pod znakiem zapytania. Netflix z zadyszkąDisney+ w Polsce wciąż pod znakiem zapytania. Netflix z zadyszkąDisney+ w Polsce wciąż pod znakiem zapytania. Netflix z zadyszką
Kiedy widzimy się nad Wisłą? (źr. Disney+)

Disney+ w Polsce wciąż pod znakiem zapytania. Netflix z zadyszką

Disney+ w Polsce wciąż pod znakiem zapytania. Netflix z zadyszką
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Wystartował tuż przed główną falą pandemii, miał w zanadrzu naprawdę mocne tytuły, zgarnął masę subskrybentów, ale nie po drodze mu do Polski. Disney+ według rozmaitych plotek ma pojawić się w naszym kraju jeszcze w tym roku. Fani domagają się tego coraz głośniej, a centrala milczy.

To miał być najważniejszy start w ciągu ostatnich piętnastu lat w Disneyu – tak twierdził dyrektor zarządzający firmy, Bob Iger, w przemowie do inwestorów. Iger celował w gigantów – Netflixa czy HBO Go. „Będziemy mieli mniej produktów niż oni, ale opieramy się na sile naszych marek” – stwierdził. Powiedzieć, że się udało, to nie powiedzieć nic.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się