Wystartował tuż przed główną falą pandemii, miał w zanadrzu naprawdę mocne tytuły, zgarnął masę subskrybentów, ale nie po drodze mu do Polski. Disney+ według rozmaitych plotek ma pojawić się w naszym kraju jeszcze w tym roku. Fani domagają się tego coraz głośniej, a centrala milczy.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
To miał być najważniejszy start w ciągu ostatnich piętnastu lat w Disneyu – tak twierdził dyrektor zarządzający firmy, Bob Iger, w przemowie do inwestorów. Iger celował w gigantów – Netflixa czy HBO Go. „Będziemy mieli mniej produktów niż oni, ale opieramy się na sile naszych marek” – stwierdził. Powiedzieć, że się udało, to nie powiedzieć nic.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.