„Pijani życiem” – The Dumplings i Olga Bołądź w kampanii Fundacji Rak'n'Roll - Marketing przy Kawie
„Pijani życiem” – The Dumplings i Olga Bołądź w kampanii Fundacji Rak'n'Roll
  • 6
  • 5
3.04.2019

„Pijani życiem” – The Dumplings i Olga Bołądź w kampanii Fundacji Rak’n’Roll

Rusza kampania Fundacji Rak’n’Roll „Pijani życiem”. Otwiera ją premiera teledysku nowego singla The Dumplings „Dla Nas KRS 0000 338 803”. Stworzony dla fundacji utwór opowiada o ludziach „pijanych życiem”, którzy silniej czują jego smak.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55732 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

3 kwietnia 2019