„Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów”. Fundacja uwarzyła piwo KRS 0000 338 803
  • 0
  • 1
5.02.2018

„Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów”. Fundacja uwarzyła piwo KRS 0000 338 803

Ruszyła kampania fundacji Rak’n’Roll „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów”. Organizacja poprzez zastosowaną grę słowną zwraca uwagę, że do działania potrzebuje 1% podatku, który pomoże jej podopiecznym przejść przez raka. O akcji przypominać ma specjalnie uwarzone rzemieślnicze piwo bezalkoholowe o nazwie KRS 0000 338 803.

Piwo stworzył kontraktowy browar rzemieślniczy Inne Beczki. Etykieta umieszczona na butelce informuje o tym, jak wesprzeć fundację. Dodatkowo ułatwia szybkie zapamiętanie nazwy, którą należy później wpisać w deklaracji podatkowej. Bezalkoholowe piwo KRS 0000 338 803 wraz z informacją o akcji zostanie rozdystrybuowane w popularnych lokalach gastronomicznych w całym kraju.

Fundacja robi bardzo dużo ważnych, ciekawych i po prostu fajnych działań na rzecz pacjentów onkologicznych oraz profilaktyki raka. Ale oczywiście potrzebujemy rozgłosu, żeby te działania były szerzej znane. W tym roku skorzystaliśmy z uprzejmości i fachowości browaru Inne Beczki. W ten sposób powstało piwo bezalkoholowe. Tym samym zwracamy uwagę, że procenty są nam potrzebne, ale nie te w piwie. 1% to dla nas podstawa finansowania naszych działań pomocowych. Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów – mówi Jacek Maciejewski, strażnik marki fundacji Rak’n’Roll.

Kampanii „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” towarzyszyć będzie cykl wydarzeń w największych miastach Polski. Na potrzeby akcji stworzone zostaną też m.in. tematyczne plakaty. Twarzami kampanii są podopieczni fundacji. Stroną koncepcyjno-kreatywną zajęła się agencja Grey Group Poland. W realizację projektu zaangażowały się także pro bono agencja Cohn & Wolfe oraz dom produkcyjny Shootme, Wołowski & Partners Studio, dom mediowy MediaCom i platforma IndaHash.

  • 1

5 lutego 2018

  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
5.02.2018

„Gra o psieżycie”, czyli kampania zarządcy A4 Katowice – Kraków w świecie „Minecrafta”

Stalexport Autostrada Małopolska rozpoczęła kampanię edukacyjną poruszającą problem porzucania psów przy drogach. Osią akcji jest konkurs adresowany do miłośników gry „Minecraft”. Ich wirtualne historie mają pomóc kreować odpowiedzialną i humanitarną postawę wobec zwierząt. Ambasadorami akcji zostali: MagdalenaMariaMonika, RoxMb oraz Vertez – znani z YouTube.

Czytaj także
Reklama
Czytaj także
Reklama