UOKiK wszczął postępowanie przeciw Netii w sprawie marketingu bezpośredniego
  • 0
  • 0
15.11.2017

UOKiK wszczął postępowanie przeciw Netii w sprawie marketingu bezpośredniego

Jeżeli przedsiębiorca dzwoni, żeby przedstawić ofertę, musi wcześniej mieć zgodę konsumenta na kontakt w celu marketingu bezpośredniego. Prezes UOKiK we wrześniu wszczął postępowanie przeciwko Netii. Wykaże ono, czy firma uzyskała zgody konsumentów, którym proponowała zawarcie umowy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 listopada 2017

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
14.11.2017

Wzrosła siła nabywcza konsumentów w Europie. Badanie „GfK Purchasing Power Europe 2017”

Średnia kwota, jaką europejscy konsumenci dysponują na wydatki i oszczędności w 2017 r., wynosi 13 937 euro na osobę. Rozporządzalny dochód netto w 42 krajach znacznie się od siebie różni. Najwyższą średnią siłę nabywczą mają mieszkańcy Liechtensteinu, Szwajcarii i Islandii, natomiast najniższą Białorusi, Mołdawii i Ukrainy – wynika z badania „GfK Purchasing Power Europe 2017”.