Jak zebrać bazę konsumentów w legalny sposóbJak zebrać bazę konsumentów w legalny sposóbJak zebrać bazę konsumentów w legalny sposóbJak zebrać bazę konsumentów w legalny sposób
Brakuje ci którejś ze zgód konsumenta na komunikację marketingową? Staraj się ją pozyskać (fot. Coloures-pic/Fotolia)

Jak zebrać bazę konsumentów w legalny sposób

Jak zebrać bazę konsumentów w legalny sposób
Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk

Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk

-

radca prawny, Kancelaria MyLo | Pogoda Gładki Grzesiek sp.k.

Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk

Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk

radca prawny
Kancelaria MyLo | Pogoda Gładki Grzesiek sp.k.

Na co dzień przekłada prawo „z polskiego na nasze”, doradzając przedsiębiorcom w ich bieżącej działalności; ekspert w dziedzinie danych osobowych i prawa marketingu.

Jak zbudować bazę odbiorców kampanii e-mail marketingowych? Znawcy tematu wskazują, że najlepiej zrobić to od początku do końca samodzielnie – zgodnie z koncepcją permission marketingu oraz najnowszym trendem #BeMoreHuman.

Przepisy prawa polskiego dokładnie odzwierciedlają te właśnie koncepcje. Zostały one wprowadzone po to, by chronić konsumentów przed niechcianymi treściami marketingowymi. Jeżeli więc wykonasz pewien wysiłek, aby zebrać bazę konsumentów w legalny sposób, jakość twojej bazy powinna wzrastać: odbiorcy będą chętniej czytali twoje komunikaty i zmniejszy się liczba wypisów z bazy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się