0 2 0 0 0 13.11.2017Połowa reklam w Sieci nie jest zauważana przez internautów. Badanie GemiusaWe wrześniu polskim internautom korzystającym z komputerów osobistych i laptopów wyemitowano ponad 30 mld reklam. To średnio 1,3 tys. na jednego użytkownika Sieci. 52 proc. tych kreacji zostało wyświetlonych w polu widzenia internauty. Były tam widoczne przez średnio 11 s. – pokazuje analiza Gemiusa.
0 0 0 0 0 13.11.2017UOKiK wydał cztery zgody na koncentracjęUOKiK wydał cztery decyzje, w których zgodził się na koncentracje. Dotyczą one przedsiębiorców zajmujących się m.in. dystrybucją maszyn budowlanych i górniczych, hurtową sprzedażą motoryzacyjnych części zamiennych, windykacją wierzytelności, produkcją i sprzedażą paliw oraz ich biokomponentów.
1 2 0 0 0 10.11.2017„Tradycja z nutą nowoczesności” w kampanii marki KrakuskiMarka Krakuski wprowadza nową platformę komunikacji: „Tradycja z nutą nowoczesności”. Działania w ramach kampanii 360° będą widoczne w mediach oraz w punktach sprzedaży detalicznej. To kolejny element nowej strategii, po zmianie opakowań i powiększeniu gramatur.
3 3 0 0 0 10.11.2017„Dla Ciebie zginął policjant, strażak, żołnierz, a dla mnie tata” – kampania Fundacji Dorastaj z NamiRozpoczęła się kampania Fundacji Dorastaj z Nami. Jej hasło brzmi: „Dla Ciebie zginął policjant, strażak, żołnierz, a dla mnie tata”. To kolejna inicjatywa fundacji otaczającej opieką dzieci, których rodzice zginęli lub zostali poszkodowani na służbie.
0 0 0 0 0 10.11.2017Syn założyciela Biedronki uruchamia sieć ekologicznych supermarketówMateusz Świtalski, syn założyciela sieci Biedronka, zarejestrował spółkę Bio Market Polska. Jak podaje „Puls Biznesu”, ma to być sieć marketów o powierzchni ponad 500 m2, oferujących ekologiczną żywność. Pierwszy sklep Bio Family rozpocznie działalność w Poznaniu 25 listopada.
1 0 0 0 0 10.11.2017Spedycja jako najtrudniejsza branża świata w spocie firmy AdarPolska firma spedycyjna Adar przygotowała spot zatytułowany „Najtrudniejsza branża świata”. Ukazuje w nim realia pracy kierowców TIR-ów.
2 0 0 0 0 10.11.2017„Lepsza połowa życia” zaczyna się po czterdziestce – przekonuje Permen King w internetowym programieRusza „Lepsza połowa życia”. To internetowy program brandu Permen King, prowadzony przez Roberta Gonerę. Marka chce w nim obalić mit, że wszystko, co ciekawe, może nas spotkać przed 40. rokiem życia.
1 4 0 0 0 10.11.2017Skarby Serowara z jubileuszową kampanią sera BursztynRozpoczął się konkurs zorganizowany przez markę Skarby Serowara dla uczczenia 15-lecia produkcji sera Bursztyn. Zabawa promowana jest m.in. spotem emitowanym w kanałach VoD, kampanią banerową na portalach horyzontalnych oraz materiałami BTL i POS w sieciach sprzedaży.
0 2 0 0 0 10.11.2017mBank w kampanii wykorzystuje technologię rozpoznawania twarzy6 listopada ruszyła kolejna odsłona kampanii mBanku skierowanej do młodych. Marka we współpracy z wokalistką Natalią Nykiel przygotowała interaktywny klip, którego sposób działania nawiązuje do oferty.
2 0 0 0 1 10.11.2017„Z naszych jabłek, z naszych wiśni i… porzeczek Stefana”. Tymbark tłumaczy, z czego powstają jego produktyTymbark rozpoczął kampanię, w której opowiada o sobie, a jednocześnie o polskich owocach, tradycyjnych wartościach i miłości do tego, co dobrze znane.