1 0 0 21.09.2018Świetna francuska reklama Intersportu. Tradycyjny miłosny storytelling z zaskakującym zakończeniemFrancuski spot sieci sklepów Intersport to historia młodej, samotnej kobiety, która tęskni za miłością. W oko wpada jej jeden z biegaczy, których mija codziennie rano w drodze do pracy. Kobieta rozpoczyna treningi biegowe z grupą.
0 0 0 20.09.2018Nominacje do 19. edycji SAR Effie Awards PolandDo tegorocznego konkursu SAR Effie Awards Poland zostały zgłoszone 193 prace w 24 kategoriach. 18 września odbyły się obrady ponad 100-osobowego jury, podczas których wybrano 68 nominacji w 23 kategoriach.
0 0 0 20.09.2018Segmentacja współczesnych Polek. Badanie IQSJakie są współczesne kobiety? Jak się realizują? Co je napędza, a co działa niczym hamulec? Obrazu współczesnych Polek w ramach projektu „Women Power” poszukiwały agencja badawcza IQS i wydawnictwo Ringier Axel Springer.
1 3 0 20.09.2018Jarosław Bieniuk dołącza do Barbary Kurdej-Szatan w kampanii promocyjnej New BalanceW ramach promocji modelu butów NB 574, która jest częścią kampanii „Dołącz do rodziny New Balance”, marka zaprosiła do współpracy piłkarza Jarosława Bieniuka. Dołączył do Barbary Kurdej-Szatan, którą można już było oglądać w reklamach marki.
0 0 2 20.09.2018Facebook zezwala na kierowanie ofert pracy tylko do mężczyzn?15 pracodawców, w tym m.in. Uber, w minionym roku zamieszczało na Facebooku oferty pracy kierowane wyłącznie do mężczyzn. Nie były one widoczne dla kobiet – pokazało dziennikarskie śledztwo niezależnej redakcji non-profit ProPublica.
0 0 0 20.09.2018Świadomość ubezpieczeniową przekazujemy z pokolenia na pokolenie – pokazuje badanie SW ResearchWzory zachowań ukształtowane w rodzinie mają coraz większy wpływ na decyzje Polaków dotyczące ubezpieczenia mieszkania. Jako powód nabycia polisy wskazujemy je częściej niż konieczność zabezpieczenia kredytu hipotecznego czy skorzystanie z atrakcyjnej oferty ubezpieczeniowej. Takie wyniki przyniosło badanie przeprowadzone przez SW Research Agencję Badań Rynku i Opinii.
3 0 0 20.09.2018Męskie Granie nie do pokonania. YouTube Ads Leaderboard za sierpień 2018Po raz pierwszy w historii polskiego rankingu YouTube Ads Leaderboard to samo wideo utrzymuje się na zwycięskiej pozycji czwarty miesiąc z rzędu. Klip „Początek” nie ma sobie równych i na dobre rozgościł się na najwyższym miejscu zestawienia. Na drugiej i czwartej pozycji znalazły się reklamy Gangu Słodziaków sieci Biedronka. Podium zamyka Margaret w spocie Play.
1 0 0 20.09.2018Słuchacze „Nowego public relations” dla Muzeum Historycznego Miasta KrakowaPrzygotowanie kampanii PR promującej nową markę Muzeum Historycznego Miasta Krakowa – ze szczególnym naciskiem na zbudowanie rozpoznawalności MHK jako instytucji zajmującej się całościowo i kompleksowo Krakowem, zgodnie z jego misją: „Opisujemy, dokumentujemy i opowiadamy Kraków. Słuchamy Miasta”. Przed takim zadaniem stanęli słuchacze jubileuszowej, 15. edycji studiów podyplomowych na kierunku „Nowy public relations” w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie.
0 1 0 19.09.2018Irlandzka firma z kampanią reklamową zachęcającą milenialsów do korzystania z botoksuAllergan, irlandzka firma farmaceutyczna działająca m.in. w branży medycyny estetycznej, zachęca milenialsów do korzystania z zabiegów przeciwzmarszczkowych. W kampanii „Bo-curious” odwołuje się do świata popkultury.
0 0 0 19.09.2018Wkrótce Kids Products Forum 201826 września w Warszawie rozpocznie się dwudniowe Kids Products Forum 2018. Podczas wydarzenia praktycy zaprezentują case studies z obszaru marketingu i sprzedaży produktów oraz usług dla dzieci i rodziców.