0 1 0 0 0 19.07.2021 Aktualizacja: 09:4920.07.2021Mural Żabki nielegalny i nie taki eko, jak zapowiadano?Na początku lipca w Poznaniu przy ul. Szyperskiej 23 powstał mural sieci sklepów Żabka przedstawiający wodę Od Nowa. Jak podaje „Gazeta Wyborcza”, namalowano go nielegalnie.
0 1 0 0 0 19.07.2021Abstra przekształca się w StudiZ początkiem lipca firma Abstra przekształca się w Studi. Rebranding podyktowany jest koniecznością dostosowania się do potrzeb rynku i chęcią zwrócenia uwagi na nowe kompetencje wychodzące poza influencer marketing i produkcję kanałów własnych na YouTube.
0 4 0 0 0 19.07.2021Marki i projektanci kończą współpracę z modelką, która nie chce w Polsce „żydostwa i LGBT”Uczestniczka czwartej edycji programu „Top Model”, Samuela Górska podczas spotkania sympatyków Konfederacji wygłosiła kontrowersyjne przemówienie. Oświadczyła w nim, że „nie chce żydostwa, nie chce LGBT, nie chce wielu rzeczy, które obecnie są”. Po tej wypowiedzi część marek i projektantów zerwała z nią współpracę.
0 1 0 0 0 19.07.2021Stowarzyszenie Twoja Sprawa doprowadziło do skazania Showup.tv za reklamy na autobusach i taksówkachStowarzyszenie Twoja Sprawa poinformowało, że dzięki jego działaniom doszło do skazania osoby odpowiedzialnej za reklamowanie portalu Showup.tv na autobusach i taksówkach. Reklamy te, choć same nie zawierały pornografii, zachęcały do wejścia na stronę z takimi treściami.
1 1 0 0 0 16.07.2021Najlepsze porno jest w muzeach – przekonuje Pornhub z Ciccioliną jako WenusInstytucje kultury zaczynają ponownie otwierać swoje drzwi. Serwis pornograficzny Pornhub rozpoczął więc kampanię promującą muzea i zachęcającą do docenienia sztuki.
1 1 0 0 0 16.07.2021ESL Polska wybrała agencję Monday do prowadzenia komunikacjiOd lipca agencja Monday odpowiada za komunikację globalnej firmy e-sportowej ESL Polska. Wspólne działania obejmą promocję wszystkich kluczowych wydarzeń organizowanych przez ESL oraz komunikację biznesową i konsumencką brandu.
0 1 0 0 0 16.07.2021Budżety marketingowe jako procent dochodów firm spadły do rekordowo niskich poziomówW bieżącym roku firmy przekazały na marketing 6,4% dochodów. To spadek z 11% w zeszłym roku – wynika z corocznego badania „CMO Spend Survey” przeprowadzonego przez firmę Gartner. To zarazem najniższy poziom od czasu rozpoczęcia badania w 2012 r. i po raz pierwszy wynosi mniej niż 10%.
2 2 0 0 0 16.07.2021Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego z kampanią dotyczącą bezpieczeństwa na drodzeKRBRD rozpoczęła kampanię dotyczącą bezpieczeństwa na drodze. Działaniom towarzyszy hasło: „Czy to Cię tłumaczy?”.
0 1 0 0 0 16.07.2021Herlitz i Ekipa Friza nawiązali współpracęMarka artykułów biurowych, piśmienniczych i szkolnych Herlitz łączy siły z Ekipą Friza. W ramach współpracy na rynku pojawią się elementy wyprawki szkolnej nawiązujące do projektów youtuberów. Wkrótce dostępne będą zeszyty i teczki rysunkowe.
0 1 0 0 0 15.07.2021Mistrz Polski w futbolu amerykańskim wybrał agencję PubliconDrużyna Panthers Wrocław będąca mistrzem Polski w futbolu amerykańskim rozpoczęła współpracę z agencją Publicon. Celem działań jest nie tylko zadbanie o PR drużyny, ale i promocja samej dyscypliny. W Polsce nie jest ona jeszcze tak popularna jak na Zachodzie.