Ubisoft, Traficar i Xbox z kampanią na rzecz walki ze smogiem
  • 0
  • 5
28.02.2019

Ubisoft, Traficar i Xbox z kampanią na rzecz walki ze smogiem

Na 2 tygodnie przed premierą gry „Tom Clancy’s The Division 2” firma Ubisoft ogłosiła akcję specjalną dla fanów wirtualnej rozrywki, ochrony środowiska i aktywizacji społeczności w miastach. W tym celu nawiązała współpracę z Traficarem oraz Microsoftem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 lutego 2019

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
28.02.2019

Jakość relacji, personalizacja, zaufanie i poszanowanie czasu klienta – to fundamenty efektywnego marketingu według badania Salesforce

Najważniejsze wyzwania dla marketingu firm to utrzymywanie spersonalizowanych relacji z klientami w czasie rzeczywistym, niezależnie od kanału, w jakim klient podejmuje kontakt. Ponadto kluczowe jest zapewnienie zgodności działań w świecie restrykcyjnych przepisów regulujących zasady przetwarzania danych osobowych – pokazuje raport Salesforce „State of Marketing”.