Jakość relacji, personalizacja, zaufanie i poszanowanie czasu klienta – to fundamenty efektywnego marketingu według badania Salesforce
  • 0
  • 2
28.02.2019

Jakość relacji, personalizacja, zaufanie i poszanowanie czasu klienta – to fundamenty efektywnego marketingu według badania Salesforce

Najważniejsze wyzwania dla marketingu firm to utrzymywanie spersonalizowanych relacji z klientami w czasie rzeczywistym, niezależnie od kanału, w jakim klient podejmuje kontakt. Ponadto kluczowe jest zapewnienie zgodności działań w świecie restrykcyjnych przepisów regulujących zasady przetwarzania danych osobowych – pokazuje raport Salesforce „State of Marketing”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 lutego 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.02.2019

Farmacja na prowadzeniu, FMCG lekko w dół – ranking największych reklamodawców telewizyjnych według Codemedia

W 2018 r. branża farmaceutyczna po raz kolejny wygenerowała ponad połowę udziałów w zestawieniu top 10 największych reklamodawców telewizyjnych. Aflofarm i Polpharma, mimo spadków GRP, utrzymują czołowe pozycje. Na podium z 4. miejsca wskakuje US Pharmacia – wynika z analizy domu mediowego Codemedia. Drugą z najaktywniejszych branż było FMCG (33%), trzecią handel (9%) zdominowany przez Lidla. Spada natomiast udział telekomów.