Co to jest Musical.ly? Jaki jest marketingowy potencjał tej platformy?Co to jest Musical.ly? Jaki jest marketingowy potencjał tej platformy?Co to jest Musical.ly? Jaki jest marketingowy potencjał tej platformy?Co to jest Musical.ly? Jaki jest marketingowy potencjał tej platformy?
Aplikacja nastolatków (fot. Musical.ly)

Co to jest Musical.ly? Jaki jest marketingowy potencjał tej platformy?

Co to jest Musical.ly? Jaki jest marketingowy potencjał tej platformy?
AdvertisementAdvertisement
Krzysztof Budzyński

Krzysztof Budzyński

-

account manager, Hash.fm

Krzysztof Budzyński

Krzysztof Budzyński

account manager
Hash.fm

Z branżą influencer marketingu związany od czterech lat. Obecnie pracuje dla Hash.fm – agencji z wypracowanymi autorskimi metodami efektywnej współpracy z liderami opinii w internecie. Współpracował przy kilkudziesięciu kampaniach zarówno w roli managera twórców, jak i od strony kreacji oraz strategii. Jest autorem raportu „Musical.ly. Ulubiona aplikacja nastolatków”.

Musical.ly to nowy, szybko rosnący gracz na rynku mediów społecznościowych. Aplikacja umożliwia tworzenie krótkich, ale skomplikowanych materiałów wideo i miksowanie ich z popularną muzyką. Prostota działania, dynamika oraz mobilność aplikacji w połączeniu z ulubioną muzyką sprawiły, że Musical.ly ma ponad 240 mln użytkowników. Dziennie produkują oni aż 15 mln postów – tak zwanych musicali.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się