Co-branding – współpraca oparta na korzyściachCo-branding – współpraca oparta na korzyściachCo-branding – współpraca oparta na korzyściachCo-branding – współpraca oparta na korzyściach
Wspólnymi siłami łatwiej będzie zachwycić klienta (fot. Pixabay)

Co-branding – współpraca oparta na korzyściach

Co-branding – współpraca oparta na korzyściach
Tomasz Kaczmarek

Tomasz Kaczmarek

-

marketing manager Central-Western Europe & group brand manager, eSky Group

Tomasz Kaczmarek

Tomasz Kaczmarek

marketing manager Central-Western Europe & group brand manager
eSky Group

W Grupie od 2014 r. odpowiada za spójną komunikację marki eSky i działania marketingowe. W 2016 r. wprowadził nowe logo i identyfikację wizualną eSky na poziomie Grupy oraz rozpoczął działania repozycjonujące markę. Do swoich osiągnięć zalicza także kampanię reklamową „Wkręć się w podróżowanie” (2017) oraz kampanię związaną z 10-leciem eSky. Wcześniej był związany z firmą Maspex Wadowice. Jako brand manager zajmował się marką Tymbark w Polsce, a wcześniej jako product manager marką Kubuś na rynkach Czech, Słowacji i Węgier.

Współprace co-brandingowe mogą okazać się obecnie wyjątkowo cenne. Symbiotyczna kooperacja marek pomaga w pozyskaniu nowej grupy klientów, wzmacnia pozycjonowanie. Co nie bez znaczenia, pozwala także na podział kosztów przeprowadzanych kampanii promocyjnych i reklamowych. Warto więc przypomnieć sobie założenia tego rodzaju projektów i zastanowić się, z kim można by wejść w korzystne partnerstwo.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się