Converse w kampanii „All the Stories Are True” zachęca do redefinicji słowa dziewczyna - Marketing przy Kawie
Converse w kampanii „All the Stories Are True” zachęca do redefinicji słowa dziewczyna
  • 0
  • 11
28.02.2019

Converse w kampanii „All the Stories Are True” zachęca do redefinicji słowa dziewczyna

Młode, silne, niezależne dziewczyny z całego świata prezentują kolekcję butów Love The Progress marki Converse. W kampanii „All the Stories Are True” tworzą nową definicję słowa dziewczyna. W działania zaangażowano m.in. brytyjską aktorkę Millie Bobby Brown i założycielkę GeekGoesChic Katarzynę Golę.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54971 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 lutego 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.02.2019

Farmacja na prowadzeniu, FMCG lekko w dół – ranking największych reklamodawców telewizyjnych według Codemedia

W 2018 r. branża farmaceutyczna po raz kolejny wygenerowała ponad połowę udziałów w zestawieniu top 10 największych reklamodawców telewizyjnych. Aflofarm i Polpharma, mimo spadków GRP, utrzymują czołowe pozycje. Na podium z 4. miejsca wskakuje US Pharmacia – wynika z analizy domu mediowego Codemedia. Drugą z najaktywniejszych branż było FMCG (33%), trzecią handel (9%) zdominowany przez Lidla. Spada natomiast udział telekomów.

27 lutego 2019