TikTok zapłaci prawie 6 mln dol. za naruszenie prywatności dzieci
  • 0
  • 0
28.02.2019

TikTok zapłaci prawie 6 mln dol. za naruszenie prywatności dzieci

Amerykańska Federalna Komisja Handlu (FTC) nałożyła na aplikację TikTok karę w wysokości 5,7 mln dol. Związane jest to z naruszeniem prywatności dzieci, jakich miał dopuścić się nieistniejący już Musical.ly.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 lutego 2019

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
28.02.2019

Jakość relacji, personalizacja, zaufanie i poszanowanie czasu klienta – to fundamenty efektywnego marketingu według badania Salesforce

Najważniejsze wyzwania dla marketingu firm to utrzymywanie spersonalizowanych relacji z klientami w czasie rzeczywistym, niezależnie od kanału, w jakim klient podejmuje kontakt. Ponadto kluczowe jest zapewnienie zgodności działań w świecie restrykcyjnych przepisów regulujących zasady przetwarzania danych osobowych – pokazuje raport Salesforce „State of Marketing”.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.02.2019

Farmacja na prowadzeniu, FMCG lekko w dół – ranking największych reklamodawców telewizyjnych według Codemedia

W 2018 r. branża farmaceutyczna po raz kolejny wygenerowała ponad połowę udziałów w zestawieniu top 10 największych reklamodawców telewizyjnych. Aflofarm i Polpharma, mimo spadków GRP, utrzymują czołowe pozycje. Na podium z 4. miejsca wskakuje US Pharmacia – wynika z analizy domu mediowego Codemedia. Drugą z najaktywniejszych branż było FMCG (33%), trzecią handel (9%) zdominowany przez Lidla. Spada natomiast udział telekomów.