Aby pomóc restauracjom w trudnych czasach, firmy wynajmują ich witryny na reklamę
  • 0
  • 2
19.04.2021

Aby pomóc restauracjom w trudnych czasach, firmy wynajmują ich witryny na reklamę

W Amsterdamie ruszyła akcja „Reclame voor Horeca” („Reklamy dla branży HoReCa”). Umożliwia firmom wynajmowanie powierzchni wystawowych w restauracjach i barach.

Podczas gdy branża HoReCa poniosła ogromne straty podczas pandemii, niektóre inne branże kwitły. Restauracje i bary często znajdują się w najlepszych lokalizacjach, przy ulicach o dużym natężeniu ruchu i są atrakcyjne dla reklamodawców. Aby pomóc restauracjom, jako pierwsza zadziałała sieć supermarketów Dirk, wynajmując okna w dziewięciu lokalach.

Reklamodawcy płacą 470 euro za wywieszenie plakatu formatu A0 na 4 tygodnie. Agencja kreatywna Tosti, która rozwinęła inicjatywę, bierze dla siebie 170 euro, a 300 euro trafia do właściciela restauracji. Nie jest to kwota, która uratuje przed upadkiem, ale może pomóc zapłacić kilka rachunków.

Tosti stara się pozyskać kolejnych partnerów i rozszerzyć działalność na inne miasta.

Źródło: www.trendwatching.com

  • 2
Firmy wynajmują witryny, aby pomóc restauracjom

Firmy wynajmują witryny, aby pomóc restauracjom

Firmy wynajmują witryny, aby pomóc restauracjom

Arian

2 tygodnie temu

Akcja z założenia świetna, ale 36% prowizji to złodziejstwo w biały dzień.

19 kwietnia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
19.04.2021

Rusza przetarg na stworzenie nowej strony poświęconej udziałowi Polski w Expo 2020 Dubai

Zespół Expo 2020 Dubai w Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu ogłosił przetarg na stworzenie koncepcji i projektu oraz wdrożenie serwisu internetowego poświęconego udziałowi Polski w Wystawie Światowej Expo 2020 Dubai. Serwis powinien wykorzystywać zasady budowania przekazu w konwencji storytellingu, płynnie integrując i wzmacniając przekaz prezentowany w Pawilonie Polski. Termin nadsyłania ofert upływa 7 maja 2021 r.