Powstał Kodeks dobrych praktyk branży direct mail
  • 0
  • 1
19.04.2021

Powstał Kodeks dobrych praktyk branży direct mail

Firmy z branży direct mail działające w strukturach Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, tworzące Radę Rynku Direct Mail stworzyły i podpisały Kodeks dobrych praktyk. Dokument stanowi wyznacznik standardów postępowania i norm etycznych.

Będąc formą samoregulacji branżowej, kodeks podsumowuje zasady działalności firm branży direct mail w pełnym spektrum ich funkcjonowania, obejmującym trzy obszary relacji:

  • z otoczeniem,
  • z klientami,
  • wewnątrzśrodowiskowe.

Kodeks dobrych praktyk branży direct mail powstał, aby:

  • popularyzować postawy i zachowania biznesowe, których przestrzegają jego sygnatariusze chcący funkcjonować na rynku według zasad fair play,
  • zachęcić do najlepszych praktyk pozostałą część rynku.

Do kodeksu przystąpiły firmy kierujące się dobrem branży, klientów oraz pracowników, za których czują się odpowiedzialne.

Na polskim rynku od dawna brakowało jasnych i klarownych wytycznych dotyczących funkcjonowania branży direct marketing, a w szczególności obszaru direct mail. Badania pokazują, że jest to bardzo efektywna forma komunikacji z klientami. Umiejętnie zaplanowana i przygotowana przynosi zaskakująco pozytywne wyniki. Dlatego ważne jest, by propagować ten istotny kanał komunikacji, ale również odpowiedzialnie wdrażać standardy wspierające jego rozwój. 

Kodeks dobrych praktyk branży DM w zwięzły, przejrzysty i przystępny sposób reguluje rynek DM. Kodeks powołuje się na uniwersalne wartości ważne w każdej dziedzinie biznesu, np. przyjazne środowisku rozwiązania procesowe i technologiczne. Uważam, że to duży krok w kierunku zrównoważonego rozwoju i bezpieczeństwa rynku DM – mówi Isabella Krüger-Pawlowski, managing director w Metro Advertising.

Kodeks wszedł w życie z dniem podpisania deklaracji przystąpienia przez firmy uczestniczące w Radzie ds. Rynku DM. Obecnie w radzie znajduje się 9 firm reprezentujących różne obszary branży, m.in. dystrybutorów materiałów drukowanych oraz agencji tworzących kampanie reklamowe z zastosowaniem direct mail. W skład rady wchodzą:

  • Poczta Polska,
  • Skarbnica Narodowa,
  • Ctrl System,
  • PostMaster,
  • ABC Direct,
  • EDC Direct,
  • Media Central,
  • Metro Advertising,
  • No Limits.

Sygnatariusze kodeksu zachęcają inne podmioty z branży do przystąpienia do kodeksu. Kodeks dobrych praktyk branży direct mail dostępny jest na stronie www.smb.pl.

  • 1
Kodeks dobrych praktyk branży direct mail

Powstał Kodeks dobrych praktyk branży direct mail

19 kwietnia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.04.2021

Rusza przetarg na stworzenie nowej strony poświęconej udziałowi Polski w Expo 2020 Dubai

Zespół Expo 2020 Dubai w Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu ogłosił przetarg na stworzenie koncepcji i projektu oraz wdrożenie serwisu internetowego poświęconego udziałowi Polski w Wystawie Światowej Expo 2020 Dubai. Serwis powinien wykorzystywać zasady budowania przekazu w konwencji storytellingu, płynnie integrując i wzmacniając przekaz prezentowany w Pawilonie Polski. Termin nadsyłania ofert upływa 7 maja 2021 r.