Powstał Kodeks dobrych praktyk branży direct mail
  • 0
  • 1
19.04.2021

Powstał Kodeks dobrych praktyk branży direct mail

Firmy z branży direct mail działające w strukturach Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, tworzące Radę Rynku Direct Mail stworzyły i podpisały Kodeks dobrych praktyk. Dokument stanowi wyznacznik standardów postępowania i norm etycznych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50548 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

19 kwietnia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.04.2021

Rusza przetarg na stworzenie nowej strony poświęconej udziałowi Polski w Expo 2020 Dubai

Zespół Expo 2020 Dubai w Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu ogłosił przetarg na stworzenie koncepcji i projektu oraz wdrożenie serwisu internetowego poświęconego udziałowi Polski w Wystawie Światowej Expo 2020 Dubai. Serwis powinien wykorzystywać zasady budowania przekazu w konwencji storytellingu, płynnie integrując i wzmacniając przekaz prezentowany w Pawilonie Polski. Termin nadsyłania ofert upływa 7 maja 2021 r.