„Turururu” – spot marki Żywiec promujący piwa bezalkoholowe
  • 1
  • 5
19.05.2020

„Turururu” – spot marki Żywiec promujący piwa bezalkoholowe

Żywiec rozpoczął kampanię promującą bezalkoholowe warianty piw. Spot wskazuje, że można się nimi cieszyć wszędzie, gdzie tylko ma się ochotę. Reklamę można oglądać od 18 maja w telewizji oraz Internecie. Inspiracją był utwór „The Final Countdown” zespołu Europe.

Reklama „Turururu” emitowana jest w stacjach ogólnopolskich i tematycznych oraz w serwisach VoD. Prezentuje trzy warianty piwa Żywiec: 0,0%, 0,0% Białe i 0,0% Sesyjne IPA.

  • Kreacja oraz komunikacja ATL: 2012 Agency
  • Działania w Internecie i mediach społecznościowych: VMLY&R
  • BTL: Just
  • Planowanie i zakup mediów: Starcom
  • Aktywności PR: Hope
  • 5
„Turururu”

„Turururu” – śpiewa Żywiec

19 maja 2020

18 maja 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.05.2020

Wizerunek marek w czasie pandemii. Badanie YouGov BrandIndex

Jak pokazują badania prowadzone przez Inquiry, Polacy prezentują pełne spektrum postaw wobec koronawirusa – od dużych obaw o własne zdrowie po całkowity brak poczucia zagrożenia. Zaczynają też dostrzegać, że sytuacja się stabilizuje. W ostatniej fali badania Covid-Tracker, zrealizowanej między 8 a 14 maja, odsetek osób, które uważają, że sytuacja się poprawia, wzrósł do 40%. To więcej o 31 p.p. w stosunku do danych z połowy kwietnia. Agencja Inquiry sprawdziła też, opierając się na badaniu YouGov BrandIndex, czy postawy związane z epidemią mają jakieś znaczenie dla wizerunku marek.