Michał Siejak przejmuje 100% udziałów w NuOrder
  • 0
  • 1
18.05.2020

Michał Siejak przejmuje 100% udziałów w NuOrder

Michał Siejak pełniący funkcję prezesa zarządu NuOrder odkupił od Pawła Kasprzaka 20% udziałów w spółce. Tym samym stał się jej jedynym udziałowcem.

NuOrder to agencja komunikacji zintegrowanej oparta na digitalu. Ponadto spółka dysponuje osobną marką 6ix Social Media.

NuOrder skupia się na zintegrowanych kampaniach łączących usługi digital, ATL, działania mediowe i social media. Jedną z kluczowych specjalizacji agencji pozostaną usługi marketingowe dla marek farmaceutycznych – komentuje Michał Siejak.

Ostatnio agencja rozwinęła dział ATL, czego efektem są spoty i kampanie telewizyjne dla takich marek, jak Da Grasso czy Dotykačka (czeska marka kas fiskalnych).

  • 1
NuOrder

Michał Siejak przejmuje 100% udziałów w NuOrder

18 maja 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.05.2020

Uroda w Google. Jakich informacji z obszaru pielęgnacji Polacy szukali w wyszukiwarce w czasie izolacji?

Zamknięcie salonów fryzjerskich i gabinetów kosmetycznych, a także konieczność pozostania w domu ze względu na pandemię zmusiły nas do szukania kreatywnych rozwiązań w kwestii domowej pielęgnacji. Mieszkania Polaków zmieniają się w salony piękności, a fryzjerskiego fachu trzeba nauczyć się w kilka minut z tutorialu na YouTube. Google sprawdził, w jakich kwestiach z zakresu urody Polacy szukają pomocy w wyszukiwarce i o co najczęściej pytali w ostatnich miesiącach.