DHL Express dziękuje medykom hasłem „Thank you” w przestworzach
  • 0
  • 3
19.05.2020

DHL Express dziękuje medykom hasłem „Thank you” w przestworzach

W ramach akcji „Rainbows & Heroes” DHL Express postanowił uhonorować służby medyczne na całym świecie za nieustanne niesienie pomocy. Przemalowany samolot ozdobiony napisem „Thank you” już dwukrotnie wylądował na warszawskim Okęciu.

Firma kurierska przemalowała jeden ze swoich samolotów marki Boeing B757-200 PCF, umieszczając na wysokości skrzydeł tęczę i napis. Samolot kursujący na trasach międzynarodowych na co dzień doręcza przesyłki. Również te zawierające artykuły higieniczne oraz medyczne, wyposażenie krytyczne dla szpitali, a także inne środki niezbędne do walki z globalną pandemią.

Kolorowy samolot pojawił się już dwukrotnie na warszawskim lotnisku im. Fryderyka Chopina. Maszyna jeszcze przez cztery tygodnie będzie kursować na trasach międzynarodowych, pokazując naszą ogromną wdzięczność dla wszystkich bohaterów nowej codzienności. Do tej pory samolot odwiedził już jedenaście miast i dziewięć krajów europejskich. Nasza strategia „Connecting people, improving lives” („Łączymy ludzi, poprawiamy życie”) w takich czasach jak teraz znaczy jeszcze więcej – nie tylko w słowach, ale przede wszystkim w działaniu – mówi Agnieszka Błaś, dyrektor ds. operacji w DHL Express.

Przemalowanie samolotu wpisuje się w strategię działań CSR-owych międzynarodowej firmy DHL Express, będącej częścią grupy DHL Deutsche Post.

  • 3
DHL Express

DHL Express dziękuje medykom w przestworzach

18 maja 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.05.2020

Wizerunek marek w czasie pandemii. Badanie YouGov BrandIndex

Jak pokazują badania prowadzone przez Inquiry, Polacy prezentują pełne spektrum postaw wobec koronawirusa – od dużych obaw o własne zdrowie po całkowity brak poczucia zagrożenia. Zaczynają też dostrzegać, że sytuacja się stabilizuje. W ostatniej fali badania Covid-Tracker, zrealizowanej między 8 a 14 maja, odsetek osób, które uważają, że sytuacja się poprawia, wzrósł do 40%. To więcej o 31 p.p. w stosunku do danych z połowy kwietnia. Agencja Inquiry sprawdziła też, opierając się na badaniu YouGov BrandIndex, czy postawy związane z epidemią mają jakieś znaczenie dla wizerunku marek.