DHL Express dziękuje medykom hasłem „Thank you” w przestworzach
  • 0
  • 3
19.05.2020

DHL Express dziękuje medykom hasłem „Thank you” w przestworzach

W ramach akcji „Rainbows & Heroes” DHL Express postanowił uhonorować służby medyczne na całym świecie za nieustanne niesienie pomocy. Przemalowany samolot ozdobiony napisem „Thank you” już dwukrotnie wylądował na warszawskim Okęciu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 maja 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.05.2020

Wizerunek marek w czasie pandemii. Badanie YouGov BrandIndex

Jak pokazują badania prowadzone przez Inquiry, Polacy prezentują pełne spektrum postaw wobec koronawirusa – od dużych obaw o własne zdrowie po całkowity brak poczucia zagrożenia. Zaczynają też dostrzegać, że sytuacja się stabilizuje. W ostatniej fali badania Covid-Tracker, zrealizowanej między 8 a 14 maja, odsetek osób, które uważają, że sytuacja się poprawia, wzrósł do 40%. To więcej o 31 p.p. w stosunku do danych z połowy kwietnia. Agencja Inquiry sprawdziła też, opierając się na badaniu YouGov BrandIndex, czy postawy związane z epidemią mają jakieś znaczenie dla wizerunku marek.