W czasie epidemii Polacy docenili Biedronkę. Badanie Inquiry
  • 0
  • 2
14.04.2020

W czasie epidemii Polacy docenili Biedronkę. Badanie Inquiry

Z początkiem marca, wraz z rozwojem pandemii rozpoczął się trudny okres dla wielu firm, w tym również dla sieci handlowych. Czy starania i wysiłki sklepów, aby klienci bezpiecznie mogli zaopatrywać się w najpotrzebniejsze produkty spożywcze i higieniczne, zostały docenione przez konsumentów? Agencja badawcza Inquiry sprawdziła, jak sieci spożywcze zostały ocenione w skali ogólnopolskiej. Najlepiej wypadła Biedronka.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 kwietnia 2020

9 kwietnia 2020