„Tu się nie marnuje” – start jesiennej kampanii Foodsi
  • 0
  • 2
14.09.2022

„Tu się nie marnuje” – start jesiennej kampanii Foodsi

Wraz ze zbliżającym się Międzynarodowym Dniem Świadomości o Stratach i Marnowaniu Żywności (29 września) aplikacja Foodsi rusza z ogólnopolską kampanią. Ma ona na celu zwrócenie uwagi na rosnący problem marnowania jedzenia.

Jeszcze we wrześniu na ulicach Warszawy i Poznania pojawią się reklamy Foodsi z kreskówkowym key visualem. W ten sposób marka chce zwrócić uwagę na przekaz. Poza outdoorem do komunikacji wykorzystane zostaną media społecznościowe, YouTube, performance marketing, influencerzy oraz działania PR.

Naszą misją jest ratowanie jedzenia przed zmarnowaniem. Chcemy uświadomić Polakom skalę problemu i przedstawić sposoby, jak żyć less waste. Foodsi to pierwsza polska aplikacja stworzona przez dwóch przyjaciół – Mateusza Kowalczyka i Kubę Fryszczyna. Dzięki aplikacji łączą tych, którym zostają nadwyżki z tymi, którzy poszukują jedzeniowych okazji. Droga założycieli Foodsi nie była łatwa. Wytrwałość, zainwestowanie środków własnych, a potem zdobycie zaufania polskich inwestorów stało się drogą do realizacji marzeń. Dzięki temu dotarli już do ponad 700 tys. osób, które pobrały aplikację i chcą walczyć z marnowaniem jedzenia – opowiada Ewa Pawella, head of marketing w Foodsi.

Kampania będzie kontynuowana w październiku. Na jednej z warszawskich ulic pojawi się mural z charakterystycznymi ikonkami jedzenia. Będzie można go zobaczyć przy ul. Tamka. Do jego wykonania zostaną użyte farby pochłaniające smog.

Po zakończeniu kampanii nic się nie zmarnuje. Materiał użyty do wykonania baneru wielkiego formatu zostanie dostarczony do Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Milanówku. Będzie mógł posłużyć jako ochrona przed mrozem i śniegiem zimą, a latem osłoni przed mocnym słońcem.

Całą identyfikację wizualną opracował zespół firmy we współpracy z agencją Podpunkt.

  • 2
Citylight Foodsi

Citylight Foodsi

banner foodsi

14 września 2022

13 września 2022