2 8 0 0 0 5.09.2022BBC Earth ma nową platformę komunikacjiPlatforma kreatywna „Jesteś częścią czegoś większego – BBC Earth” bazuje na potrzebie przynależności i poczuciu, że natura jest wielka i potężna, a my jesteśmy jej częścią. Kampania w kilku fazach będzie trwała w 2022 i 2023 r.
0 3 0 0 0 5.09.2022Nowe Donuty Ekipy w Biedronce – na osłodę zaczynającego się roku szkolnegoPo raz kolejny influencerska grupa Ekipa połączyła siły z marką Dooti Donuts i wprowadza na rynek nowe Donuty Ekipy. Ma to być słodka niespodzianka z okazji rozpoczynającego się roku szkolnego. Produkt jest dostępny od 5 września w sklepach Biedronka.
0 1 0 0 0 5.09.2022Netflix podyktuje wysokie stawki za reklamę na platformie. Oferta ruszy 1 listopadaTańsza subskrypcja wspierana reklamami pojawi się 1 listopada na wybranych rynkach. Pojawiają się pierwsze, nieoficjalne szczegóły oferty. Przede wszystkim stawka w modelu CPM (cost per mille, czyli koszt za tysiąc wyświetleń).
1 2 0 0 0 2.09.2022Ciągnik dla wiceministra – dealer marki John Deere reklamuje się relacją z wesela Norberta KaczmarczykaWanicki Agro reklamuje się relacją z przekazania ciągnika John Deere. Maszyna trafiła w ręce wiceministra rolnictwa i rozwoju wsi Norberta Kaczmarczyka podczas jego wesela. Wart 1,5 mln zł traktor to prezent od brata wiceministra.
0 13 0 0 0 2.09.2022Jubileuszowy Art Moves – Międzynarodowy Festiwal Sztuki na Bilbordach9 września w Toruniu nastąpi oficjalne otwarcie 15. edycji Międzynarodowego Festiwalu Sztuki na Bilbordach Art Moves. Festiwal odbędzie się nadal w okrojonym i kryzysowym kształcie ze względu na wojnę, pandemię i wywołany przez nie kryzys ekonomiczny, który bardzo silnie uderza w kulturę i sztukę. Mimo kryzysu można będzie zobaczyć sporą porcję wizualnych refleksji stworzonych przez artystów z całego świata. Dotyczą one ważnego i aktualnego tematu: „Miłość czy nienawiść? Prawda czy fałsz? Co warto docenić w niepewnych czasach?”.
1 1 0 0 0 2.09.2022Kampania telewizyjna sklepów KomfortKampania ma na celu zwiększenie świadomości oferty sklepów Komfort u osób, które planują remont mieszkania lub domu.
2 1 0 0 0 2.09.2022MediaHub wygrał przetarg na planowanie mediów dla marki Majonez KieleckiDom mediowy MediaHub wygrał przetarg na przygotowanie strategii mediowej oraz zakup mediów dla marki Majonez Kielecki Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem”.
0 1 0 0 0 2.09.2022Konferencja I ❤ Commerce już 20 wrześniaPrzed nami okres sezonowych akcji specjalnych, Black Friday, świątecznych zakupów oraz noworocznych wyprzedaży. 20 września odbędzie się konferencja online przygotowująca do sprzedaży w ostatnim kwartale roku – I ❤ Commerce Xmass Edition.
0 2 0 0 0 1.09.2022Snapchat zwalnia ludzi i drastycznie tnie kosztySnachat ma za sobą trudny finansowo rok. Planuje zwolnienie ponad 1,2 tys. pełnoetatowych pracowników spośród 6,4 tys. wszystkich zatrudnionych.
1 1 0 0 0 1.09.2022Meble Tylko promują swój „perfect fit” kampanią w niemieckiej telewizjiPolska marka Tylko, która daje klientom możliwość zaprojektowania precyzyjnie dopasowanych mebli, po raz pierwszy promuje swoje rozwiązania spotem telewizyjnym. Film będzie emitowany w Niemczech, na największym dla producenta rynku w Europie.