Maybelline targetuje kontekstowo - Marketing przy Kawie
Targetowanie kontekstowe w kampanii wprowadzającej na rynek nowy produkt Maybelline
  • 0
  • 1
29.06.2023

Targetowanie kontekstowe w kampanii wprowadzającej na rynek nowy produkt Maybelline

L’Oréal wprowadza na polski rynek nowy produkt – podkład w pudrze Maybelline Super Stay 24h Hybrid Powder. Jego debiut wsparty jest kontekstową kampanią digital. Prowadzi ją w kanałach takich jak YouTube, Meta, TikTok oraz Pinterest.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54932 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 czerwca 2023

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.06.2023

Co piąty Polak nie wyjedzie w te wakacje na urlop

Cztery na pięć osób rezygnujących z wczasów robi to ze względu na brak pieniędzy. Tak wynika z najnowszej edycji badania Global State of the Consumer Tracker, przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte. W kwestii finansów osobistych Polaków widać poprawę nastrojów w porównaniu z początkiem roku. Coraz rzadziej martwimy się też o poziom naszych oszczędności. Obawy takie wskazuje 37 proc. ankietowanych, o 2 punkty procentowe mniej w porównaniu ze styczniową edycją badania.