0 1 0 15.02.2024XTB rozpoczął współpracę z Kanałem ZeroFirma XTB rozpoczęła współpracę z Kanałem Zero. Celem jest dotarcie z przekazem do jeszcze większej grupy odbiorców, którzy charakteryzują się ciekawością świata.
1 1 0 15.02.2024Michael Cera jako twórca CeraVe w reklamie na Super BowlNajnowsza kampania marki CeraVe (L'Oreal) stawia na przewrotną komunikację dzięki zaangażowaniu popularnego aktora, Michaela Cery.
6 2 0 14.02.2024Carrefour wprowadza strategię komunikacji „Misje zakupowe”Carrefour Polska zmienia kierunek swojej strategii komunikacyjnej. W najnowszej kampanii prezentuje koncepcję „Misje zakupowe”. Chce nią podkreślić swoje wyróżniki na rynku detalicznym.
0 1 0 14.02.2024Polacy coraz rzadziej zaglądają do aplikacji randkowych – badanie Spicy MobilePolacy coraz rzadziej zaglądają do aplikacji randkowych, a kiedy już to robią, spędzają w nich znacznie mniej czasu. Zajmuje im to kilkanaście minut w miesiącu. Wirtualnym randkom najlepiej sprzyjają weekendy, godziny wieczorne i nocne – pokazuje badanie Spicy Mobile
0 1 0 14.02.2024Jakub Błaszczykowski ambasadorem mPayFintech mPay ogłasza współpracę z Jakubem Błaszczykowskim. Ma to wzmocnić świadomość marki i promować transparentność w płatnościach.
0 1 0 14.02.2024Wilfredo Leon i Aleksandra Mirosław ambasadorami marki Plusssz Marka rozpuszczalnych multiwitamin Plusssz rozpoczyna współpracę z Wilfredo Leonem i Aleksandrą Mirosław. Mają oni promować aktywność fizyczną i sportowe ambicje.
1 3 0 14.02.2024L’Oréal z kampanią digitalowo-influencerską marki La Roche-PosayKampania pod hasłem „For all Skin Life-Changers: Lepsze życie we własnej skórze” to pierwsza multibrandowa akcja marki La Roche-Posay w Polsce. Uzupełnieniem działań digital będzie mural przygotowany na jednym z budynków warszawskiej Politechniki.
0 1 0 14.02.2024Fundacja Czerwone Noski współpracuje z agencją HonkiNowym klientem agencji Honki jest Fundacja Czerwone Noski. Agencja zajmie się dla niej kreacjami reklamowymi digital oraz reklamą w wyszukiwarkach i social mediach.
1 1 0 13.02.2024Robert Górski wróży w nowej kampanii Orange na KartęW ostatnich dniach stycznia wystartowała nowa kampania Orange Polska, promująca ofertę „Bez limitu na start”. Bohaterami spotów po raz kolejny są Robert Górski i Mikołaj Cieślak.
0 1 0 13.02.2024Jak prowadzić efektywne kampanie marketingowe w erze nowych technologii i AI – konferencja IAB HowTo już 15 lutegoKonferencja IAB HowTo już 15 lutego w warszawskim Multikinie w Złotych Tarasach. Czołowi eksperci z branży przedstawią sprawdzone sposoby na prowadzenie spójnych działań online.