0 5 0 4.11.2024Lisek podgryza Biedronkę, ta odpowiada i wywołuje kryzysZ okazji Halloween Lisek.app dostarczył wybranym klientom zamówienia w stroju biedronki z paletą. Sieć dyskontów Biedronka doceniła żart, ale nie doceniła komentujących. Spowodowała zalew żali i pretensji.
2 1 0 4.11.2024Reklamy Apple Intelligence pokazują ludzi, którzy dzięki AI nadrabiają gafy w pracy i domuSeria spotów Apple Intelligence (systemu sztucznej inteligencji Apple, dostępnego m.in. w iPhonie 16) prezentuje historie rodem z sitcomów. Bohaterowie zawalają w pracy lub w relacjach rodzinnych, aż z pomocą przychodzą im asystenci AI.
0 3 0 1.11.2024Nowa era sprawczości – raport Meaningful Brands 2024Badanie Meaningful Brands 2024 opisuje, w jaki sposób ludzie radzą sobie z życiem w coraz bardziej skomplikowanej i kryzysowej rzeczywistości, jakie strategie przystosowania stosują i jak wpływa to na sposoby budowania meaningfulness przez marki.
0 1 0 31.10.2024Raper Żabson ambasadorem energetyka Monster EnergyRaper Żabson (właściwie Mateusz Zawistowski) został ambasadorem amerykańskiej marki napojów energetycznych. Nowy album artysty będzie wspierany przez markę.
0 6 0 31.10.2024Watykan z maskotką Luce chce dotrzeć do młodychWatykan na Rok Jubileuszowy Kościoła Katolickiego 2025 wprowadza maskotkę z anime. W poniedziałek 28 października zaprezentował ją arcybiskup Rino Fisichella. Postać ma symbolizować „radosną twarz nadchodzącego Roku Świętego Kościoła katolickiego”.
1 1 0 31.10.2024Knorr odświeża wizerunek Gorącego Kubka, by zdobyć młodszych konsumentówKampania „Robisz się głodny? Robisz Gorący Kubek!” ma trafić do nowych konsumentów, nie alienując starszej grupy docelowej.
0 3 0 30.10.2024Jakość ruchu i brand safety w programmaticu wymaga poprawy – raport AdFusionJakość ruchu i AI definiują przyszłość reklamy programatycznej. Wskazuje na to raport „Programmatic nowych możliwości”, przygotowany pod honorowym patronatem IAB Polska przez firmę AdFusion.
0 4 0 30.10.2024Generacja Z uznaje pracę fizyczną za mniej atrakcyjną – badanie SW ResearchPraca fizyczna – powszechnie dostępna, lecz często marginalizowana, ale też niezwykle ważna dla wielu sektorów gospodarki – stoi na dalszym planie dla pokolenia Z. Tak wynika z badania SW Research, przeprowadzonego z inicjatywy Job Impulse.
1 1 0 30.10.2024„Pomysł na sycący kapuśniak” – kampania zup marki WiniaryReklamom „Pomysł na sycący kapuśniak” oraz „Pomysł na sycącą ogonową” i „Pomysł na sycący żurek z grzybami” towarzyszy hasło „Taka zupa to konkret”. Idea kreatywna wykorzystuje potoczne określenie „konkretu” i polega na zabawie jego dwuznacznością.
0 1 0 30.10.2024Fresenius Kabi obsługiwane przez NuOrderNuOrder wygrał przetarg na obsługę marki produktów specjalnego żywienia Fresubin. Umowa obejmuje długoterminową współpracę projektową i zakup mediów. Agencja zwróciła uwagę marki mocnym key visualem.