0 2 0 0 0 15.09.2021Legia Warszawa promuje się na billboardach w Moskwie15 września Legia Warszawa rozpoczyna grę w fazie grupowej Ligi Europy UEFA 2021/2022. Z okazji powrotu do prestiżowego grona uczestników europejskich pucharów klub inauguruje kampanię „We are back”. Wielkoformatowe, elektroniczne billboardy z grafiką przedstawiającą kluczowych piłkarzy mistrza Polski i hasłem kampanii umieszczono na elewacji centrum handlowego i centrum biznesowego, które znajdują się przy wielkich arteriach komunikacyjnych Moskwy.
1 1 0 0 0 15.09.2021Olay w kampanii wypowiada walkę algorytmom komputerowym wypaczającym standardy pięknaMarka kosmetyków Olay rozpoczęła kampanię „Decode the Bias”, odnoszącą się do algorytmów komputerowych. Akcja ma pomóc w walce z nierealistycznymi standardami piękna i dyskryminacją ze względu na kolor skóry. Zbiega się w czasie z Narodowym Tygodniem Kodowania (14–20 września).
0 4 0 0 0 15.09.2021W Łodzi powstanie mural z Wiedźminem. Ma mieć 2 tys. metrów kwadratowych. Jego autorem będzie Jakub RebelkaW Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 182 powstaje mural, którego bohaterem będzie Geralt z Rivii, czyli główna postać sagi „Wiedźmin” Andrzeja Sapkowskiego. Malowidło powstaje na 24-piętrowym budynku i ma mieć niemal 2 tys. metrów kwadratowych. Autorem dzieła będzie twórca komiksów, Jakub Rebelka.
0 3 0 0 0 15.09.2021Polska Grupa Górnicza i krasnoludki w kampanii „Zapraszamy ciepło do domu”13 września ruszyła kampania Polskiej Grupy Górniczej „Zapraszamy ciepło do domu”. Jej bohaterami są krasnoludki. Celem działań jest stworzenie wyrazistego, charakterystycznego formatu, który umocni świadomość istnienia ekogroszków PGG.
0 1 0 0 0 15.09.2021Już w październiku V edycja konferencji marketingowej I Design13 i 14 października 2021 r. odbędzie się V edycja konferencji marketingowej organizowanej przez stowarzyszenie I Design. W ramach tegorocznej edycji eksperci i praktycy podzielą się swoją wiedzą na temat budowania własnej marki i relacji z klientem.
0 10 0 0 0 14.09.2021Alpro Barista promowane na muraluPrzy ul. Waryńskiego 3 w Warszawie powstał mural promujący Alpro Barista – linię napojów na bazie roślin współtworzoną przez baristów specjalnie do kawy. Autorką malowidła jest ilustratorka Agata Wierzbicka.
0 4 0 0 2 14.09.2021Decathlon da produktom drugie życie w ramach usługi 2nd LifeMarka Decathlon wprowadziła w swoich sklepach i na stronie www.secondlife.decathlon.pl koncept 2nd Life. Polega on na sprzedaży produktów, którym dano drugie życie.
0 6 0 0 0 14.09.2021„Zmień ego na eko!“ – zachęca Zarząd Transportu Metropolitalnego w kampanii na Europejski Tydzień Mobilności„Zamień ego na eko” – pod taki hasłem ZTM, śląski organizator komunikacji miejskiej będzie prowadził kampanię promującą ekologiczny transport publiczny. Akcja ruszyła z okazji Europejskiego Tygodnia Mobilności.
0 1 0 0 0 14.09.2021Spadek obrotów w sklepach tradycyjnych w sierpniu. Badanie danych M/platform dla segmentu handlu tradycyjnegoZ najnowszych danych M/platform wynika, że sierpień 2021 przyniósł spadek obrotów w handlu tradycyjnym w ujęciu rok do roku. Jak pokazuje badanie, kupujemy rzadziej i mniej podczas jednego procesu zakupowego. Niestety więcej płacimy.
0 1 0 0 0 14.09.2021ARC Rynek i Opinia: Polacy obawiają się zmian klimatycznych86% Polaków wierzy w globalne ocieplenie, a 76% obawia się jego skutków. Badani są zdania, że do globalnego ocieplenia przyczyniły się zarówno naturalne zmiany klimatyczne, jak i działania człowieka. Jednak tylko 16% uważa, że każdy z nas może mieć wpływ na sytuację klimatyczną. Najwięcej osób (36%) twierdzi, że realnie przeciw zmianom klimatycznym mogą coś zrobić najbogatsze kraje świata – wynika z badania ARC Rynek i Opinia, zrealizowanego pod patronatem merytorycznym Go Responsible.