1 1 0 0 0 4.06.2023Tańcząca nastolatka w globalnej reklamie LinkedInNowa kampania LinkedIn „Find your in” przygotowana przez agencję Droga5 pokazuje możliwości rozwoju kariery oczami młodych ludzi.
0 5 0 0 0 2.06.2023Żabka Nano z kampanią wizerunkową OOHSieć sklepów autonomicznych Żabka Nano wystartowała z kampanią wizerunkową pod hasłem „Z automatu szybciej, łatwiej, fajniej”. Jej celem jest podkreślenie korzyści, które dają klientom te właśnie sklepy. Są nimi: dostępne 24/7, szybkie zakupy bez kas i gotówki. Kampanii towarzyszy akcja promocyjna.
1 1 0 0 0 2.06.2023„Prosta droga do zawału” – raper Mikser w kampanii świadomościowej skierowanej do młodych„Serca pilnuj, z prawdą ramię w ramię. Nie jesteś nieśmiertelny, życie to nie film!” – w hiphopowym klipie śpiewa raper Mikołaj Mądrzyk (Mikser).
1 2 0 0 0 2.06.2023„The Summer of Joy” – T-Mobile zaprasza młodych do tańca psychodelicznym spotemDeutsche Telekom w całej Europie realizuje projekt „The Summer of Youth, Joy & Freedom”. Obejmuje on wiele darmowych muzycznych inicjatyw. W Poznaniu wystąpi duet Korea i DJ-ka HAAi.
0 1 0 0 0 2.06.2023Raper Bedoes 2115 ambasadorem aktywacji PepsiPepsi Space organizuje konkurs dla przedstawicieli Generacji Z. Ambasadorem aktywacji jest raper młodego pokolenia – Bedoes 2115.
0 1 0 0 0 1.06.2023Kubota sieje łąki kwietne z okazji Pride MonthMarka klapków, skarpet i odzieży Kubota wystartowała z kampanią w ramach tegorocznego Pride Month. Tym razem zaprasza do siania kolorowych łąk kwietnych i rozpoczyna wielokanałową kampanię „Tęczniej z dumy”.
0 1 0 0 0 1.06.2023Bracia Kacperczyk w nowej kampanii Grant’s „Ekipa na życie”Marka szkockiej whisky Grant's prezentuje kolejną odsłonę kampanii „Ekipa na życie" z udziałem młodych muzyków – braci Kacperczyków. Współpraca ma ukazać siłę kolektywności i współdziałania.
0 1 0 0 0 1.06.2023Powstał raport „Challenger brands – polskie firmy, które zmieniają świat”Co sprawia, że niektóre polskie marki odnoszą sukces na rynku, rosnąc od niego szybciej i stają się prawdziwymi challenger brands? Jaki sekret kryje się za ich innowacyjnym podejściem i pozytywnym wpływem na otoczenie? Odpowiedzi na te i inne pytania prezentuje raport „Challenger brands – polskie firmy, które zmieniają świat”. Jego realizatorami są agencja AdCookie oraz redakcja magazynu „Forbes”.
0 3 0 0 0 31.05.2023Max Premium Burgers odsłania antysmogowy mural w KatowicachSieć Max Premium Burgers stworzyła przy swoim katowickim lokalu antysmogowy mural nawiązujący do lokalnej architektury i historii. Z jednej strony podkreśla obecność marki w tej części Polski, z drugiej zachęca, by podążać jej śladem sieci w kwestii działań na rzecz klimatu. Na Śląsku sieć ma obecnie 4 placówki – w Katowicach, Tychach, Świętochłowicach i Jastrzębiu.
0 1 0 0 0 31.05.2023Co o branży fashion piszą w polskich mediach? Najbardziej medialni polscy projektanciPrzy okazji 20. edycji Gali Polskiej Mody PSMM Monitoring & More, wieloletni partner wydarzenia przygotował analizę medialności polskich projektantów oraz najważniejszych tematów z branży modowej. Który z kreatorów polskiej mody cieszył się największą popularnością? Jakie tematy przykuły uwagę mediów i internautów?