Nastroje konsumentów, czerwiec 2023 - Marketing przy Kawie
Nastroje konsumentów lepsze, ale wciąż na minusie – badanie GfK
  • 0
  • 3
29.06.2023

Nastroje konsumentów lepsze, ale wciąż na minusie – badanie GfK

Po wyraźnej poprawie nastrojów konsumenckich w maju, w czerwcu br. możemy mówić o ich tymczasowej stabilizacji. Na hurraoptymizm jest jednak za wcześnie – wynika z najnowszego Barometru Nastrojów Konsumenckich GfK. Historia badania pokazuje bowiem, że cieplejsze miesiące zazwyczaj wiązały się ze wzrostem głównego wskaźnika.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 czerwca 2023

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.06.2023

Co piąty Polak nie wyjedzie w te wakacje na urlop

Cztery na pięć osób rezygnujących z wczasów robi to ze względu na brak pieniędzy. Tak wynika z najnowszej edycji badania Global State of the Consumer Tracker, przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte. W kwestii finansów osobistych Polaków widać poprawę nastrojów w porównaniu z początkiem roku. Coraz rzadziej martwimy się też o poziom naszych oszczędności. Obawy takie wskazuje 37 proc. ankietowanych, o 2 punkty procentowe mniej w porównaniu ze styczniową edycją badania.