Szybki wzrost sektora odzieżowego dzięki popularyzacji trendu athleisure – pokazuje ranking BrandZ 2021
  • 0
  • 3
29.06.2021

Szybki wzrost sektora odzieżowego dzięki popularyzacji trendu athleisure – pokazuje ranking BrandZ 2021

Według rankingu najcenniejszych marek świata Kantar BrandZ za 2021 r. marki odzieżowe znalazły się w gronie najszybciej rosnących uczestników zestawienia. Stało się to za sprawą klientów, którzy chętnie uzupełniali szafy o ubrania w stylu athleisure, czyli ubrania sportowe do noszenia na co dzień (z ang. athletic – sportowe, leisure – czas wolny). Opublikowane wyniki wskazują, że w ciągu ostatniego roku kategoria odzieży zwiększyła wartość o 53%, wyprzedzając pierwszą dziesiątkę marek z segmentu mediów i rozrywki i plasując się na drugim miejscu, za markami technologicznymi.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50709 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

28 czerwca 2021