0 1 0 0 0 23.06.2021 Aktualizacja: 09:5224.06.2021Komisja Europejska sprawdza, czy Google nie naruszył zasad konkurencjiKomisja Europejska wszczęła formalne dochodzenie antymonopolowe, aby ocenić, czy Google naruszył unijne zasady konkurencji, faworyzując własne usługi technologii reklamy display online w tzw. łańcuchu dostaw ad tech. Miałoby to się odbyć ze szkodą dla konkurencyjnych dostawców usług technologii reklamowych i wydawców internetowych.
0 3 0 0 0 23.06.2021Wavemaker: marketingowcy z wykrzywionym obrazem Polaków w czasie pandemiiPandemia Covid-19 mogła pogłębić rozdźwięk pomiędzy stylami życia przedstawicieli warszawocentrycznej branży marketingowej oraz przeciętnych Polaków. Marketingowcy, mimo udogodnień związanych ze swoją zdalną pracą, w ciemnych barwach kreślą obraz życia Polaków. Fałszywie oceniają pandemiczne deficyty w życiu przeciętnego konsumenta. Odmiennie prezentują się piramidy potrzeb marketingowców i innych Polaków. Ci pierwsi nie wyobrażali sobie życia w pandemii bez paczkomatów, VoD i alkoholu. Z kolei znacznie niższe niż ogólnokrajowa średnia jest w ich pandemicznym życiu znaczenie telewizji, radia czy codziennej modlitwy – pokazuje badanie Wavemakera.
0 1 0 0 0 23.06.2021Polacy i Hiszpanie najchętniej w Europie kupują od firm odpowiedzialnych społecznie – pokazuje badanie DeloitteNa tle Europy polskich konsumentów charakteryzuje duże zaufanie do lokalnych producentów i firm, które odpowiedzialnie zareagowały na kryzys wywołany pandemią. Z najnowszego raportu „Global State of the Consumer Tracker” opracowanego przez Deloitte wynika też, że znacząco wzrosło poczucie bezpieczeństwa we wszystkich badanych aktywnościach konsumenckich. Największy wzrost dotyczy masowych wydarzeń. O 16 p.p. przybyło Polaków, którzy bezpiecznie czują się na meczach i koncertach. Poprawił się także opracowany przez Deloitte indeks niepokoju, który pokazuje ogólny poziom obaw wywołanych przez Covid-19.
1 1 0 0 2 23.06.2021 Aktualizacja: 15:5323.06.2021Amazon niszczy miliony niesprzedanych produktów – pokazało dziennikarskie śledztwoBrytyjska stacja telewizyjna ITV News przeprowadziła śledztwo, z którego wynika, że Amazon co roku niszczy miliony niesprzedanych produktów. Wśród nich są słuchawki, telewizory, laptopy, drony, suszarki do włosów, książki, biżuteria i wiele innych. Produkty te często są zupełnie nowe.
0 1 0 0 0 23.06.2021Ekipa Holding pozyskała 10,4 mln zł od inwestorówSpółka Ekipa Holding zakończyła emisję akcji serii D w ofercie prywatnej skierowanej do 45 osób fizycznych bądź podmiotów. Pozyskała tym samym kapitał w wysokości 10 382 395,80 zł.
0 4 0 0 0 23.06.2021Gotowy posiłek to najczęściej fast food – pokazuje badanie ARC Rynek i OpiniaLokal typu fast food to miejsce, gdzie Polacy najczęściej zamawiają gotowe posiłki. Kolejne pod względem popularności są w równym stopniu restauracje, stacje benzynowe oraz sklepy convenience czy piekarnie. Z badań zrealizowanych przez ARC Rynek i Opinia w kwietniu tego roku przed otwarciem gastronomii i w czerwcu po jej otwarciu wynika, że obecnie częściej zamawiamy posiłki na miejscu w restauracji niż przez Internet.
0 1 0 0 0 23.06.2021W Warszawie otwarto pierwszy punkt Orlen w RuchuPKN Orlen otworzył pierwszy format sklepowo-gastronomiczny pod marką Orlen w Ruchu w Warszawie przy ulicy Grójeckiej 26. Do końca roku w największych polskich miastach ma powstać 40 punktów, a w sumie będzie ich około 900.
0 2 0 0 0 23.06.2021Przechodzenie na ty jest łatwiejsze niż składanie szwedzkich mebli – przekonuje Tyskie przed meczem. Ikea odpowiada23 czerwca o godzinie 18:00 Polska podczas Euro 2020 zmierzy się w piłkarskim pojedynku ze Szwecją. Marka Tyskie, kontynuując swoją kampanię „Przejdźmy na ty”, zwraca się do Szwedów.
0 2 0 0 0 22.06.2021Dentsu zmniejszy liczbę podróży lotniczych pracowników o 65%, by zmniejszyć ślad węglowyGlobalny holding marketingowy Dentsu International zmniejszy liczbę podróży lotniczych pracowników o 65%. Ma to pomóc osiągnąć zerowy ślad węglowy całej firmy w 2030 r. – powiedziała Wendy Clark, CEO Dentsu podczas festiwalu Cannes Lions 2021.
0 2 0 0 0 22.06.2021Dzień Ojca i córki. Chatbot od Your Kaya ma pomóc w trudnych rozmowach o dojrzewaniuMarka produktów menstruacyjnych i do higieny intymnej Your Kaya ruszyła z kampanią na Dzień Ojca. Chce, by ojcowie także angażowali się w życie dorastających córek. Pomóc ma im w tym facebookowy chatbot.