- 4
- 1
Szlachetna Paczka zachęca do świątecznej pomocy
Stowarzyszenie Wiosna ponownie zachęca do mądrej pomocy potrzebującym rodzinom w ramach Szlachetnej Paczki. W tym roku kampania opiera się na haśle „Dobro to wynik dzielenia”. Przypomina, że nawet mając niewiele, wciąż możemy się podzielić dobrem.
W 2021 r. ponad 17 tys. rodzin z 650 rejonów w Polsce otrzymało pomoc dzięki Szlachetnej Paczce. To aż o 3 tys. obdarowanych rodzin więcej niż rok wcześniej. W wolontariat zaangażowało się prawie 13 tys. osób. Szlachetna Paczka połączyła w pomaganiu łącznie ponad 700 tys. wolontariuszy. Wartość pomocy, ponownie w porównaniu do rekordowego roku wcześniej, zwiększyła się aż o 17 mln. To dało łącznie 68 mln zł.
Do 9 grudnia każdy zaangażowany ma możliwość wyboru rodziny, dla której przygotuje paczkę uwzględniającą najważniejsze potrzeby
Lista dostępna jest na stronie akcji.
W ramach kampanii Stowarzyszenie Wiosna publikuje również filmy ze znanymi postaciami z obszaru kultury i sportu, które wzięły udział w pakowaniu paczek. Do akcji włączyli się aktorzy Marta Żmuda Trzebiatowska, Mateusz Janicki, Karolina Gorczyca, Joanna Jabłczyńska, Mikołaj Roznerski…
… Iga świątek…
… Ola Mirosław, Karolina Pęk, Paweł Fajdek czy Anna Lewandowska.
Jak co roku za wsparcie strategiczno-kreatywne, w tym scenariusz spotu TV odpowiada Hand Made. Agencja pracuje ze Stowarzyszeniem Wiosna i Szlachetną Paczką na zasadach pro publico bono. Wspiera instytucję strategicznie i kreatywnie od trzech lat. Kampania prowadzona przez tę agencję w 2020 r. została nagrodzona brązową statuetką Effie Awards.
- 1