Patagonia – historia sukcesu. Dlaczego biznesmen mimo woli zrzeka się majątku na rzecz walki z kryzysem klimatycznym?Patagonia – historia sukcesu. Dlaczego biznesmen mimo woli zrzeka się majątku na rzecz walki z kryzysem klimatycznym?Patagonia – historia sukcesu. Dlaczego biznesmen mimo woli zrzeka się majątku na rzecz walki z kryzysem klimatycznym?Patagonia – historia sukcesu. Dlaczego biznesmen mimo woli zrzeka się majątku na rzecz walki z kryzysem klimatycznym?
Tę nazwę z pewnością znasz. Przeczytaj o historii firmy i marki (fot. AdobeStock)

Patagonia – historia sukcesu. Dlaczego biznesmen mimo woli zrzeka się majątku na rzecz walki z kryzysem klimatycznym?

Patagonia – historia sukcesu. Dlaczego biznesmen mimo woli zrzeka się majątku na rzecz walki z kryzysem klimatycznym?
Martyna Widomska

Martyna Widomska

-

specjalistka ds. marketingu, Grupa iCEA

Martyna Widomska

Martyna Widomska

specjalistka ds. marketingu
Grupa iCEA

Absolwentka zarządzania i dziennikarstwa ze specjalizacją w nowych mediach. W marketingu zajmuje się zarządzaniem komunikacją marki, tworzeniem treści oraz koordynowaniem ciekawych projektów marketingowych. Gdyby jednak istniało stanowisko „człowiek orkiestra”, z pewnością należałoby do niej. W pracy stawia na kreatywność i krytyczne myślenie. Trudno opisać człowieka w kilku znakach, dlatego swój biogram kończy zwykle w dwóch słowach: nordic noir i pizza.

Oddał 98% udziałów swojej firmy organizacji charytatywnej. Brzmi jak clickbait, ale nim nie jest. Na taki gest stać tylko jednego człowieka na ziemi. Wiesz, o kim mowa? Zapraszam do lektury.

Zaczniemy od średniowiecza. Wtedy to wiara i legendy ukształtowały trzy typy wzorców osobowych godnych naśladowania: ascetę, rycerza i władcę. Współcześnie mamy ich dużo więcej, ukształtowanych głównie przez wpływ kapitalizmu i indywidualizmu. Wśród nich możemy wymienić biznesmenów, którzy podbili świat dzięki ciężkiej pracy i innowacyjnym pomysłom.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja