Szczepan Twardoch w kampanii „Miastonauci” Raiffeisen Polbanku
  • 0
  • 0
6.07.2018

Szczepan Twardoch w kampanii „Miastonauci” Raiffeisen Polbanku

Znany pisarz i publicysta Szczepan Twardoch zostanie twarzą kolejnej odsłony kampanii Raiffeisen Polbanku w ramach platformy komunikacyjnej „Miastonauci”.

Miastonauci to ludzie zanurzeni w wirze miejskiego życia, z którym łączą ich skomplikowane stosunki i silne emocje. W najnowszej odsłonie kampanii Raiffeisen Polbanku o swoich relacjach z miastem opowiada pisarz Szczepan Twardoch, autor książek „Morfina” i „Król”.

Działania promują aplikację Mobilny Portfel. Miejscem akcji spotu są Katowice. To miasto dynamicznie rozwijające się, lecz wciąż pełne kontrastów, a przy tym wciąż – w swej współczesnej odsłonie – nieopatrzone w filmie i reklamie.

Kampania wystartuje 9 lipca i potrwa do 30 września. Obejmuje:

  • spoty telewizyjne w największych stacjach (TVP1 i TVP2, Polsat, TVN oraz szereg stacji tematycznych),
  • działania na Facebooku i Instagramie,
  • influencer marketing,
  • reklamy wideo na YouTube i Spotify,
  • standardową kampanię odsłonową i rich media na popularnych portalach.

Dodatkowo bank pojawi się z reklamą w kinach, na citylightach i w warszawskim metrze. Po raz pierwszy przygotuje też murale w takich miastach jak Warszawa, Gdańsk, Katowice, Kraków oraz Wrocław. W witrynach placówek eksponowane będą plakaty, a do oddziałów trafią nowe materiały BTL. Działania teaserowe realizowano głównie online.

Kreację przygotowała agencja Opus B. Spot wyreżyserował Tadeusz Śliwa, produkcją zajął się Bomaye Production House.

6 lipca 2018

5 lipca 2018