Szczepan Twardoch w kampanii „Miastonauci” Raiffeisen Polbanku - Marketing przy Kawie
Szczepan Twardoch w kampanii „Miastonauci” Raiffeisen Polbanku
  • 0
  • 5
6.07.2018 Aktualizacja:

Szczepan Twardoch w kampanii „Miastonauci” Raiffeisen Polbanku

Znany pisarz i publicysta Szczepan Twardoch zostanie twarzą kolejnej odsłony kampanii Raiffeisen Polbanku w ramach platformy komunikacyjnej „Miastonauci”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55468 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

6 lipca 2018

5 lipca 2018