Miastonauci w kampanii Raiffeisen Polbanku - Marketing przy Kawie
Miastonauci w kampanii Raiffeisen Polbanku
  • 1
  • 0
5.03.2018

Miastonauci w kampanii Raiffeisen Polbanku

Wystartowała kampania reklamowa „Pierwszej pożyczki” Raiffeisen Polbanku. Działania są inauguracją nowej platformy komunikacyjnej. Marka oddaje w niej głos Miastonautom – autentycznym osobom zanurzonym w wirze miejskiego życia, z którym łączą ich skomplikowane stosunki i silne emocje.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55370 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

5 marca 2018

2 marca 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
2.03.2018

Maurice Levy ostrzega, że Internet of Things może zmarginalizować marki

Marki muszą zmienić sposób myślenia, jeśli chcą rywalizować z Amazonem czy Google. Taki postulat wygłosił Maurice Levy, założyciel i przewodniczący rady nadzorczej Publicis Groupe, podczas Mobile World Congress 2018. Ostrzegał też, że za sprawą Internet of Things marki stracą na znaczeniu. Chyba że opanują nowe technologie i znajdą inteligentniejsze, bardziej kreatywne drogi pozyskiwania konsumentów.