Startuje kampania Plush na Kartę „Film Ci się nie urwie”
  • 1
  • 1
9.07.2018

Startuje kampania Plush na Kartę „Film Ci się nie urwie”

9 lipca rozpoczyna się nowa kampania Plush na Kartę. Reklamuje ofertę pakietów internetowych dostępnych w ofercie na kartę.

Kampania „W Plushu film Ci się nie urwie!” promuje ofertę, w której przy doładowaniu konta na kartę można otrzymać pakiety internetowe do 100 GB transferu. Dodatkowo otrzymuje się pakiet 10 GB transferu specjalnie na filmy z YouTube.

  • Reżyser: Wojciech Wawszczyk
  • Operator obrazu: Piotr Śliskowski
  • Scenariusz: Rafał Szultk, Chrystian Kaczorek
  • Muzyka: „Captain Trap A Ho” – Maya Monique de La Vega / Kurt G. Hoffman
  • Producent: Ryszard Kłosowski

Działania reklamowe prowadzone są w stacjach telewizyjnych i radiowych, a także w Internecie, w tym w mediach społecznościowych. Reklamę przygotowała agencja Scholz & Friends, wyprodukował dom produkcyjny TFP. Media zakupił dom mediowy Vizeum.

  • 1

6 lipca 2018