Kids Products Forum pod koniec września
  • 0
  • 0
6.07.2018

Kids Products Forum pod koniec września

26 i 27 września w Warszawie odbędzie się Kids Products Forum. Konferencja skierowana jest do branży dziecięcej oraz firm, których główną grupą docelową są rodzice i ich dzieci. W tym roku zagadnienia dotyczące marketingu familijnego uzupełni ścieżka poświęcona strategiom sprzedaży.

To już trzecia edycja konferencji w całości poświęconej branży dziecięcej. Wśród prelegentów będą reprezentanci liderów branży: Trefl, Chicco, Egmont, 5 10 15, Reserved Kids. Wydarzenie zainauguruje wykład inspiracyjny Otylii Jędrzejczak.

Coraz bardziej świadomi konsumenci szukają nowych, lepszych produktów. Sprawdzają ich jakość, skład i pochodzenie. Szczególną wagę przywiązują do tego młode mamy. To one już podczas ciąży dokładnie i wnikliwie zapoznają się ofertami wielu marek.

Jest to również moment, w którym coraz więcej kupują online, m.in. produkty spożywcze dla całej rodziny. Wymagania młodych mam zwiększają się wraz ze wzrostem świadomości dotyczącej nowych, lepszych produktów, ich jakości, składu i pochodzenia.

Marki powinny zaspokoić te potrzeby poprzez ciekawy przekaz, a producenci oferować dobre produkty, by w tym konkurencyjnym otoczeniu uzyskać przewagę. Wyzwaniem dla sprzedawców jest wykształcenie umiejętności kompetentnej sprzedaży produktów specjalistycznych.

Podczas dwudniowego Kids Products Forum wiedzą i doświadczeniem podzielą się m.in.:

  • Gianluca Migliorisi (Artsana),
  • Marek Czupryna (5 10 15),
  • Maria Deskur (Egmont Polska),
  • Monika Chmielińska (PSBZiADz),
  • Agnieszka Kałduńska (Trefl),
  • Agnieszka Kossakowska i Aleksandra Dąbrowska (Spin Master),
  • Karina Opalińska (ABC Kid),
  • Adam Cygal (Gatito),
  • Kacper Bednarczyk (Avionaut).

Na uczestników konferencji czekają również warsztaty interaktywne przygotowane m.in. przez Magdaleną Kordaszewską (Zabawkowicz.pl) oraz markę Żywiec Zdrój.

Więcej informacji na temat forum oraz formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie kids-marketing.pl

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

6 lipca 2018

5 lipca 2018