Betclic w nowej kampanii pokazuje, że zakładaliśmy się od zarania dziejów - Marketing przy Kawie
Betclic w nowej kampanii pokazuje, że zakładaliśmy się od zarania dziejów
  • 1
  • 1
18.08.2021

Betclic w nowej kampanii pokazuje, że zakładaliśmy się od zarania dziejów

Rusza nowa wizerunkowa kampania marki Betclic kierowana do młodych dorosłych. Przekonuje, że zakłady to rozrywka dla każdego. Mamy ją we krwi, bo zakładaliśmy się od zarania dziejów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55734 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

18 sierpnia 2021

17 sierpnia 2021