"Skocz na walizkę" - akcja reklamowa Puccini
  • 0
  • 1
23.10.2008

„Skocz na walizkę” – akcja reklamowa Puccini

Kampania reklamowa nowej linii walizek marki Puccini przeprowadziła kampanię promocyjną toreb podróżnych. Jej punktem centralnym stał się internetowy „mikrosite”, w całości poświęcony produktowi. Autorem pomysłu jest agencja Oskar Wegner. Za realizację kampanii odpowiedzialne były zespoły agencji Oskar Wegner oraz agencji interaktywnej Dige.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 października 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.10.2008

Bloger robi karierę

Bloger, jeszcze nie tak dawno indywidualista i romantyk, dla którego najważniejsza była możliwość nieskrepowanego wyrażania własnej opinii, coraz częściej staje się obiektem zainteresowania firm. Wiele z nich, nie tylko tych bezpośrednio związanych ze światem nowych technologii, właśnie na blogach poszukuje kreatywnych i samodzielnych pracowników. W cenie jest ich umiejętność formułowania samodzielnych opinii, poszukiwani informacji i komunikowania się z Internautami. Nieco wcześniej dostrzeżono też, że blogi mogą odgrywać ważną rolę w komunikacji między firmami, a odbiorcami ich produktów i usług.