Raporty Społeczne 2008, oceń i wpłyń na kształt raportowania w Polsce - Marketing przy Kawie
Raporty Społeczne 2008, oceń i wpłyń na kształt raportowania w Polsce
  • 0
  • 1
23.10.2008

Raporty Społeczne 2008, oceń i wpłyń na kształt raportowania w Polsce

Jak opisywane jest społeczne i środowiskowe zaangażowanie polskich firm? Jakie elementy są istotne dla stworzenia dobrego raportu? Które praktyki raportowania są skuteczne? Dlaczego sięgnąłbyś/łabyś po raport społeczny? Każdy może oddać głos i wyrazić swoją opinię – zadecydować, który raport zasługuje na docenienie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 października 2008