Bloger robi karierę - Marketing przy Kawie
Bloger robi karierę
  • 0
  • 1
23.10.2008

Bloger robi karierę

Bloger, jeszcze nie tak dawno indywidualista i romantyk, dla którego najważniejsza była możliwość nieskrepowanego wyrażania własnej opinii, coraz częściej staje się obiektem zainteresowania firm. Wiele z nich, nie tylko tych bezpośrednio związanych ze światem nowych technologii, właśnie na blogach poszukuje kreatywnych i samodzielnych pracowników. W cenie jest ich umiejętność formułowania samodzielnych opinii, poszukiwani informacji i komunikowania się z Internautami. Nieco wcześniej dostrzeżono też, że blogi mogą odgrywać ważną rolę w komunikacji między firmami, a odbiorcami ich produktów i usług.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 października 2008