0 1 0 0 0 22.08.2008Katalog IKEA 2009 – start w nowy rok IKEAKatalog IKEA ukazuje się już po raz 13 w Polsce, a 58 na świecie. Wydawany jest w 38 krajach, 52 edycjach, 27 językach, w nakładzie 198 milionów egzemplarzy. Czyta go ponad 400 milionów ludzi na całym świecie. Motto tegorocznego katalogu brzmi „Mieszkaj w zgodzie ze swoim stylem życia”, co oznacza, że meblowanie to bardzo indywidualna sprawa.
0 1 0 0 0 22.08.2008InternetPR uruchamia nowy newsletter20 sierpnia InternetPR - największy vortal zrzeszający branżę PR - uruchomił nowy, funkcjonalniejszy newsletter.
0 1 0 0 0 22.08.2008iReport CNN – widzowie tworzą programPonad 125 000 plików wideo i zdjęć związanych z najświeższymi wydarzeniami ze świata umieścili odbiorcy CNN w ciągu tego roku w serwisie iReport, który właśnie obchodzi drugie urodziny. To o prawie 80 000 więcej niż w pierwszym roku funkcjonowania serwisu. W śród setek tematów, które zainspirowały publiczność CNN do stworzenia własnych relacji znalazły się m.in. Igrzyska Olimpijskie w Pekinie, śmierć Berniego Mac’ka, zaćmienie słońca na Syberii i konflikt Gruzja-Rosja.
0 1 0 0 0 22.08.2008Już za 15 dni „Fort Boyard” zadebiutuje w TVP215 dni pozostało do debiutu pierwszego polskiego odcinka znanego na całym świecie teleturnieju przygodowego „Fort Boyard”.
0 1 0 0 0 22.08.2008Index Copernicus partnerem Google Inc.Notowana na rynku NewConnect Spółka Akcyjna Index Copernicus International (NC: INDEXCOP – ICI) 19 sierpnia 2008 r. otrzymała umowę podpisaną z amerykańską firmą Google Inc. (NASDAQ: GOOG). Przedmiotem umowy jest współpraca w zakresie digitalizacji czasopism naukowych na potrzeby specjalistycznej wyszukiwarki Google – Google Scholar.
0 1 0 0 0 22.08.2008Grey Goose z Bombay SapphirePrzez najbliższe cztery miesiące w wybranych sieciach hipermarketów Auchan i Carrefour koneserzy alkoholi, kupując szafirowy gin Bombay Sapphire, będą mieli okazję spróbować dołączonej do trunku miniaturki wódki Grey Goose.
0 1 0 0 0 22.08.2008Rubinstein pod skrzydłami Times Square PRTimes Square Public Relations Agency rozpoczęła współpracę z Hotelem Rubinstein. Znajduje się on w kamienicy na krakowskim Kazimierzu, zawdzięczającej swą nazwę Helenie Rubinstein, która w tym miejscu przyszła na świat. Restaurując budynek zachowano elementy pierwotnego wystroju, w tym zabytki sięgające XVI wieku, podkreślając tym samym przywiązanie do historii.
0 1 0 0 0 22.08.2008Warszawa prosi o własny festiwalWarszawiacy chcą festiwalu muzyki popularnej – wynika z badania przeprowadzonego wśród mieszkańców stolicy przez firmę Snap, organizatora Orange Warsaw Festival. Niemal ośmiu na dziesięciu (79 proc.) respondentów jest przekonanych, że miastu brakuje takiego przedsięwzięcia.
0 1 0 0 0 22.08.2008Kraków bierze WybrzeżeZakończyła się promująca Kraków nad polskim morzem kampania „Kraków porusza zmysły”, zrealizowana przez Wydział Promocji Urzędu Miasta Krakowa i MarketPlace, dywizję grupy marketingowej Eskadra, wyspecjalizowaną w marketingu regionalnym.
0 1 0 0 0 22.08.2008Kto ma pilota ten ma władzęRuszyła nowa kampania promocyjna telewizji nowej generacji n. Jej hasłem przewodnim jest „Kto ma pilota ten ma władzę”.