IQ Marketing dla Sony Ericsson - Marketing przy Kawie
IQ Marketing dla Sony Ericsson
  • 0
  • 1
23.10.2008

IQ Marketing dla Sony Ericsson

Sony Ericsson wprowadza na rynek limitowaną edycję telefonu Titanium Silver C902 Cyber-shot. Za przygotowanie adaptacji kampanii odpowiada agencja IQ Marketing.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54903 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 października 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.10.2008

Bloger robi karierę

Bloger, jeszcze nie tak dawno indywidualista i romantyk, dla którego najważniejsza była możliwość nieskrepowanego wyrażania własnej opinii, coraz częściej staje się obiektem zainteresowania firm. Wiele z nich, nie tylko tych bezpośrednio związanych ze światem nowych technologii, właśnie na blogach poszukuje kreatywnych i samodzielnych pracowników. W cenie jest ich umiejętność formułowania samodzielnych opinii, poszukiwani informacji i komunikowania się z Internautami. Nieco wcześniej dostrzeżono też, że blogi mogą odgrywać ważną rolę w komunikacji między firmami, a odbiorcami ich produktów i usług.