Kampania Knorr na nośnikach Clear Channel Poland - Marketing przy Kawie
Kampania Knorr na nośnikach Clear Channel Poland
  • 0
  • 1
23.10.2008

Kampania Knorr na nośnikach Clear Channel Poland

Do końca października potrwa kampania outdoorowa zlecona dla marki Knorr Gorący Kubek przez firmę Unilever Polska. Realizowana jest w 15 miastach Polski na 835 powierzchniach formatu 4×3 Clear Channel Poland, ze wsparciem 30 nośników SuperNet 6×3.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54904 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 października 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.10.2008

Bloger robi karierę

Bloger, jeszcze nie tak dawno indywidualista i romantyk, dla którego najważniejsza była możliwość nieskrepowanego wyrażania własnej opinii, coraz częściej staje się obiektem zainteresowania firm. Wiele z nich, nie tylko tych bezpośrednio związanych ze światem nowych technologii, właśnie na blogach poszukuje kreatywnych i samodzielnych pracowników. W cenie jest ich umiejętność formułowania samodzielnych opinii, poszukiwani informacji i komunikowania się z Internautami. Nieco wcześniej dostrzeżono też, że blogi mogą odgrywać ważną rolę w komunikacji między firmami, a odbiorcami ich produktów i usług.