Męskie Granie nie do pokonania. YouTube Ads Leaderboard za sierpień 2018
  • 3
  • 0
20.09.2018

Męskie Granie nie do pokonania. YouTube Ads Leaderboard za sierpień 2018

Po raz pierwszy w historii polskiego rankingu YouTube Ads Leaderboard to samo wideo utrzymuje się na zwycięskiej pozycji czwarty miesiąc z rzędu. Klip „Początek” nie ma sobie równych i na dobre rozgościł się na najwyższym miejscu zestawienia. Na drugiej i czwartej pozycji znalazły się reklamy Gangu Słodziaków sieci Biedronka. Podium zamyka Margaret w spocie Play.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46705 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

20 września 2018

  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
20.09.2018

Słuchacze „Nowego public relations” dla Muzeum Historycznego Miasta Krakowa

Przygotowanie kampanii PR promującej nową markę Muzeum Historycznego Miasta Krakowa – ze szczególnym naciskiem na zbudowanie rozpoznawalności MHK jako instytucji zajmującej się całościowo i kompleksowo Krakowem, zgodnie z jego misją: „Opisujemy, dokumentujemy i opowiadamy Kraków. Słuchamy Miasta”. Przed takim zadaniem stanęli słuchacze jubileuszowej, 15. edycji studiów podyplomowych na kierunku „Nowy public relations” w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie.

19 września 2018