Science PR zmienia się w Pro Science
  • 0
  • 1
1.10.2020

Science PR zmienia się w Pro Science

Po pięciu latach obecności na rynku Science PR zmienia nazwę na Pro Science i rozszerza zakres działalności. Firma uruchamia też fundację.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 października 2020

30 września 2020

  • 0
  • 19
  • 0
  • 0
  • 0
30.09.2020

Covidowe umiejętności – czego się nauczyliśmy i co z nami zostanie na dłużej? Badanie agencji Starcom

Agencja mediowa Starcom przeprowadziła kolejne badanie z cyklu „HX Study”. Najnowsza edycja poświęcona jest obszarom, które uległy zmianie w życiu Polaków w wyniku ograniczeń, jakie nastąpiły w związku z pandemią Covid-19 i lockdownem. Przebadano kilkanaście obszarów, nawyków i preferencji, w podziale na trzy obszary czasowe. Pierwszy: jak dana aktywność kształtowała się na początku pandemii (od marca do końca kwietnia). Drugi: jak wygląda obecnie (wrzesień). Trzeci: jak zdaniem ankietowanego może się przedstawiać najbliższa przyszłość (jesień i zima 2020/2021).