Samsung w kampanii reklamowej powołał do życia glammetalowy zespół Galactic Lazer Stallion
AdvertisementAdvertisement
  • 6
  • 2
30.09.2020

Samsung w kampanii reklamowej powołał do życia glammetalowy zespół Galactic Lazer Stallion

Galactic Lazer Stallion to reprezentujący glam metal zespół muzyczny rodem z lat 80. XX w. Powstał jednak kilka tygodni temu na potrzeby kampanii „Power Play” Samsunga.

Zespół, choć nigdy naprawdę nie istniał, ma wszystko: historię, własne utwory, teledyski, stronę internetową, konto na Instagramie, kanał na YouTube. Nawet album na Spotify i kilkudziesięciominutowe wideo koncertowe.

Członkowie zespołu w kiczowatych strojach, z tapirowanymi włosami i w scenicznym makijażu śpiewają o poziomie naładowania baterii czy rysiku S-Pen. Cała kampania kierowana jest do przedstawicieli handlowych Samsunga.

Akcję przygotowała agencja Iris Worldwide. Fikcyjny zespół tworzą: Nicholas Niespodziani – muzyk i autor tekstów z Atlanty oraz muzycy i wokaliści z jego zespołu Yacht Rock Revue.

Źródło: www.musebycl.io

  • 2
Galactic Lazer Stallion

Galactic Lazer Stallion – nieistniejąca gwiazda glam metalu

30 września 2020

  • 0
  • 10
  • 0
  • 0
  • 0
30.09.2020

Covidowe umiejętności – czego się nauczyliśmy i co z nami zostanie na dłużej? Badanie agencji Starcom

Agencja mediowa Starcom przeprowadziła kolejne badanie z cyklu „HX Study”. Najnowsza edycja poświęcona jest obszarom, które uległy zmianie w życiu Polaków w wyniku ograniczeń, jakie nastąpiły w związku z pandemią Covid-19 i lockdownem. Przebadano kilkanaście obszarów, nawyków i preferencji, w podziale na trzy obszary czasowe. Pierwszy: jak dana aktywność kształtowała się na początku pandemii (od marca do końca kwietnia). Drugi: jak wygląda obecnie (wrzesień). Trzeci: jak zdaniem ankietowanego może się przedstawiać najbliższa przyszłość (jesień i zima 2020/2021).