Fikcyjne zespoły – realny problemFikcyjne zespoły – realny problemFikcyjne zespoły – realny problemFikcyjne zespoły – realny problem

Fikcyjne zespoły – realny problem

Fikcyjne zespoły – realny problem
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

H&M cały czas eksperymentuje z rozmaitymi kolekcjami i projektantami. Wszystko po to, by dotrzeć do masowego klienta i jednocześnie zapewnić mu nieco wyjątkowości. Mieszają się nurty, style i subkultury. Odbiorcy tolerują dziś wiele, czasem jednak pojawia się zgrzyt.

Sieć H&M działa w 57 krajach, ma ponad 3500 sklepów i zatrudnia ponad 100 tys. osób. Obecność marki na całym świecie wymusza przygotowywanie wielu kolekcji, jak i organizowanie mnóstwa kampanii reklamowych odpowiednich dla określonych rynków. Trzeba uwzględnić każdą, niemal najmniejszą różnicę kulturową.

Firma ze Szwecji od lat stara się wplatać w swój styl przystępnej sieciówki nutę ekskluzywności dla aspirujących i najbardziej zaangażowanych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się