H&M cały czas eksperymentuje z rozmaitymi kolekcjami i projektantami. Wszystko po to, by dotrzeć do masowego klienta i jednocześnie zapewnić mu nieco wyjątkowości. Mieszają się nurty, style i subkultury. Odbiorcy tolerują dziś wiele, czasem jednak pojawia się zgrzyt.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Sieć H&M działa w 57 krajach, ma ponad 3500 sklepów i zatrudnia ponad 100 tys. osób. Obecność marki na całym świecie wymusza przygotowywanie wielu kolekcji, jak i organizowanie mnóstwa kampanii reklamowych odpowiednich dla określonych rynków. Trzeba uwzględnić każdą, niemal najmniejszą różnicę kulturową.
Firma ze Szwecji od lat stara się wplatać w swój styl przystępnej sieciówki nutę ekskluzywności dla aspirujących i najbardziej zaangażowanych.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.