4F otwiera nabór do drużyny marki w ramach kampanii „We make a team”
AdvertisementAdvertisement
  • 1
  • 20
1.10.2020

4F otwiera nabór do drużyny marki w ramach kampanii „We make a team”

29 września wystartowała główna kampania wizerunkowa marki sportowej 4F na sezon jesień/zima 2020. Brand zaprosił do kampanii dwudziestu czterech sportowców i liderów opinii z czterech krajów, jak również pracowników OTCF. Zachęca tym samym ludzi z całego świata, by odpowiedzieli na wyzwanie i dołączyli do drużyny.

Za każdym zwycięstwem – wielkim czy małym, za każdą pokonaną przeszkodą i nowym osiągniętym rekordem stoi drużyna – podkreśla marka. To drużyna pozwala każdemu stać się lepszym. Sprawia, że chce się wygrywać. Na własnych zasadach, ale niezmiennie razem. To motywacja trenera, spokój koleżanki z zespołu, wsparcie rodziny czy oddech rywala na plecach przy kolejnym wyzwaniu.

Dla nas wszystkich „Jestem 4F” stało się więcej niż tylko hasłem kampanii. To stan umysłu i wyznawane wartości. To determinacja i solidarność, a także nadzieja, która napędza w codziennych działaniach. Niezmiennie zachęcamy do dzielenia się doświadczeniami i budowania społeczności. Moja drużyna jest moją siłą. To przekonanie, że nawet kiedy niektóre wyzwania podejmuję w pojedynkę, tak naprawdę nigdy nie jestem sam.

Wiem wtedy, że mogę liczyć na wsparcie innych: rodziny, przyjaciół, mojego fantastycznego zespołu w OTCF. Działa to też w drugą stronę, bo walczę nie tylko dla siebie, ale też dla innych. Właśnie to bezkompromisowe wsparcie w duchu „Jestem 4F” pomaga nam żyć odważniej – mówi Igor Klaja, prezes zarządu spółki OTCF, do której należy 4F.

W wideo oraz na zdjęciach wizerunkowych 4F docenia nie tylko profesjonalnych sportowców, ale też influencerów, przyjaciół marki oraz pracowników OTCF. „We make a team” jest zarazem kontynuacją kampanii „Jestem 4F”, która miała premierę w maju 2020 r.

Nowa odsłona działań tworzy obraz osoby pełnej siły i motywacji, która podziela wartości marki i tym samym w naturalny sposób staje się częścią drużyny 4F. Bieganie, trening, taniec czy akrobatyka – 4F towarzyszy swoim bohaterom na każdym kroku, niezależnie od stopnia zaawansowania czy rekordów. Liczy się pasja do sportu oraz chęć dzielenia się doświadczeniami, opowiedzenia swojej historii.

Drugą odsłonę kampanii wizerunkowej „Jestem 4F”, pod hasłem „We make a team” można zobaczyć w kanałach własnych oraz w kanałach społecznościowych 4F od 29 września 2020 r.

  • 20
„We make a team”

4F startuje z kampanią „We make a team”

30 września 2020

  • 0
  • 10
  • 0
  • 0
  • 0
30.09.2020

Covidowe umiejętności – czego się nauczyliśmy i co z nami zostanie na dłużej? Badanie agencji Starcom

Agencja mediowa Starcom przeprowadziła kolejne badanie z cyklu „HX Study”. Najnowsza edycja poświęcona jest obszarom, które uległy zmianie w życiu Polaków w wyniku ograniczeń, jakie nastąpiły w związku z pandemią Covid-19 i lockdownem. Przebadano kilkanaście obszarów, nawyków i preferencji, w podziale na trzy obszary czasowe. Pierwszy: jak dana aktywność kształtowała się na początku pandemii (od marca do końca kwietnia). Drugi: jak wygląda obecnie (wrzesień). Trzeci: jak zdaniem ankietowanego może się przedstawiać najbliższa przyszłość (jesień i zima 2020/2021).