4F otwiera nabór do drużyny marki w ramach kampanii „We make a team”
  • 1
  • 20
1.10.2020

4F otwiera nabór do drużyny marki w ramach kampanii „We make a team”

29 września wystartowała główna kampania wizerunkowa marki sportowej 4F na sezon jesień/zima 2020. Brand zaprosił do kampanii dwudziestu czterech sportowców i liderów opinii z czterech krajów, jak również pracowników OTCF. Zachęca tym samym ludzi z całego świata, by odpowiedzieli na wyzwanie i dołączyli do drużyny.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 września 2020

  • 0
  • 19
  • 0
  • 0
  • 0
30.09.2020

Covidowe umiejętności – czego się nauczyliśmy i co z nami zostanie na dłużej? Badanie agencji Starcom

Agencja mediowa Starcom przeprowadziła kolejne badanie z cyklu „HX Study”. Najnowsza edycja poświęcona jest obszarom, które uległy zmianie w życiu Polaków w wyniku ograniczeń, jakie nastąpiły w związku z pandemią Covid-19 i lockdownem. Przebadano kilkanaście obszarów, nawyków i preferencji, w podziale na trzy obszary czasowe. Pierwszy: jak dana aktywność kształtowała się na początku pandemii (od marca do końca kwietnia). Drugi: jak wygląda obecnie (wrzesień). Trzeci: jak zdaniem ankietowanego może się przedstawiać najbliższa przyszłość (jesień i zima 2020/2021).