Rusza kampania społeczna „My, rodzice dzieci trans”
  • 0
  • 3
27.03.2023

Rusza kampania społeczna „My, rodzice dzieci trans”

31 marca, w Międzynarodowy Dzień Widoczności Osób Transpłciowych rusza kampania społeczna zainicjowana przez stowarzyszenie My, Rodzice i fundację Równik Praw. Akcja „My, rodzice dzieci trans” ma na celu edukację polskiego społeczeństwa na temat transpłciowości.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54809 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 marca 2023

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.03.2023

Samsung Memory będzie promował dyski, karty pamięci i pendrive’y w Europie Środkowo-Wschodniej

Samsung Memory to jeden z największych sprzedawców w regionie w kategorii nośników pamięci. Polski oddział zajmuje się dystrybucją i sprzedażą koreańskich dysków twardych, kart pamięci oraz pendrive’ów w większości państw Europy Środkowo-Wschodniej. Kampanie na części z tych rynków – w Rumunii, Bułgarii, Chorwacji, Serbii i Słowenii koordynować będzie Better. Gaming Agency.