Grupa Dentsu integruje swoje agencje kreatywne pod brandem Dentsu Creative
  • 0
  • 1
20.06.2022

Grupa Dentsu integruje swoje agencje kreatywne pod brandem Dentsu Creative

Grupa Dentsu integruje swoje agencje kreatywne pod globalnym brandem Dentsu Creative. Utworzenie globalnej sieci kreatywnej jest częścią strategii, której celem jest uproszczenie oferty dla klientów i zapewnienie im jeszcze większego wsparcia biznesowego.

– W Polsce ten proces rozpoczęliśmy już kilka lat temu. Jego zwieńczeniem było zintegrowanie z początkiem tego roku kompetencji rozwijanych w ramach marek Isobar i Red8. Dzięki połączeniu tych dwóch podmiotów byliśmy w stanie zaoferować naszym klientom produkty łączące kreację z technologią w obszarach dotykających budowania marek, tworzenia treści, commerce czy customer experience – tłumaczy Krzysztof Mocek, head of Dentsu Creative Polska & CEE.

Dentsu Creative składać się będzie z 9 tys. ekspertów działających na 46 rynkach. Będą oni ściśle współpracować z zespołem kreatywnym Dentsu Inc. w Japonii. Od listopada ubiegłego roku strukturą zarządzą globalnie Fred Levron, chief creative officer Dentsu International.

Na DNA grupy składa się 120-letnia japońska spuścizna i sztuka. Globalna sieć kreatywna wzbogaca je o szerokie doświadczenie w budowaniu marek we współczesnym krajobrazie medialnym.

  • 1
Grupa Dentsu integruje agencje pod brandem Dentsu Creative

Grupa Dentsu integruje agencje pod nowym brandem

 

20 czerwca 2022