Jak tworzyć wartościowy CSR, czyli o tym, że nie chodzi o większe logoJak tworzyć wartościowy CSR, czyli o tym, że nie chodzi o większe logoJak tworzyć wartościowy CSR, czyli o tym, że nie chodzi o większe logoJak tworzyć wartościowy CSR, czyli o tym, że nie chodzi o większe logo
Można postawić np. na edukację ekologiczną (źr. Mamy Projekt)

Jak tworzyć wartościowy CSR, czyli o tym, że nie chodzi o większe logo

Jak tworzyć wartościowy CSR, czyli o tym, że nie chodzi o większe logo
Małgorzata Żmijska

Małgorzata Żmijska

-

współzałożycielka, Mamy Projekt

Małgorzata Żmijska

Małgorzata Żmijska

współzałożycielka
Mamy Projekt

Buduje zespoły do realizowania projektów z pogranicza sztuki, edukacji i biznesu oraz zajmuje się fundraisingiem. Razem z Joanną Studzińską wydaje kreatywne Niemapy, organizuje wystawy oraz stworzyła darmową grę edukacyjną dla dzieci EkoEksperymentarium. Od lat pozyskuje partnerów do projektów, a dbanie o relacje w biznesie to jej najmocniejsza strona. W swoich działaniach stawia na autentyczność i wzajemne zrozumienie.

Marka chcąca angażować się w CSR niekoniecznie musi od razu rozpoczynać własne długofalowe projekty. Może wchodzić w partnerstwa z firmami, które organizują projekty prospołeczne. Ale co wybrać z puli propozycji oferowanych przez organizatorów? Wydarzenia kulturalne, projekty ekologiczne, edukacyjne, charytatywne? Jak wyselekcjonować te ciekawe dla marki i współpracować, by tworzyć wartościowe działania, a nie tylko „kupić większe logo na plakacie”? Oto kilka porad z perspektywy organizatora – kolektywu Mamy Projekt, twórczyń EkoEksperymentarium.pl, wystaw edukacyjnych i Niemap.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się