Facebook zmienia nazwę na Meta
  • 1
  • 15
29.10.2021

Facebook zmienia nazwę na Meta

W czwartek 28 października podczas konferencji Connect 2021 Mark Zuckerberg ogłosił rebranding firmy. Od tej pory jej nazwa będzie brzmieć Meta. Ma lepiej oddawać istniejące i planowane działania firmy. CEO zapowiedział też tworzenie metaverse.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51106 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

28 października 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 2
28.10.2021

Dyrektorzy ds. marketingu w 2022 r. staną się liderami biznesu – prognozuje Forrester

Rosnąca presja, otoczenie polityczne czy pandemia wywołały spore turbulencje dla biznesu w zbliżającym się ku końcowi 2021 r. Wielu zetknęło się z nowymi modelami dostaw, doświadczeniami marki i strategiami komunikacyjnymi, które miały pomóc w radzeniu sobie z lockdownem i niestabilnością. Badanie przeprowadzone przez firmę Forrester w tym trudnym czasie pokazało, że 92% dyrektorów marketingu B2C w USA wierzy, że ich CEO w pełni wspierają funkcję marketingową.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 2
28.10.2021

IAB Polska przygotował przewodnik po influencer marketingu

Influencer marketing jest jednym z najszybciej rosnących obszarów marketingu. Nielsen prognozuje, że globalna wartość tego rynku w 2022 r. wyniesie 15 mld dol. Jednocześnie rozwój influencer marketingu rodzi zagrożenia, na które podatne są zarówno marki, agencje, jak i sami influencerzy, a także ich fani będący końcowymi odbiorcami treści. Grupa robocza influencer marketing IAB Polska przygotowała przewodnik po tym obszarze. Kieruje go do marek, agencji i samych influencerów.