Reklamy TG Polskie Elektrownie o cenach energii łamią standardy rzetelnego przekazu reklamowego – uznała KER
  • 0
  • 1
22.03.2022

Reklamy TG Polskie Elektrownie o cenach energii łamią standardy rzetelnego przekazu reklamowego – uznała KER

Do Komisji Etyki Reklamy wpłynęła skarga na reklamę Towarzystwa Gospodarczego Polskie Elektrownie dotyczącą elementów składowych cen energii. Zespół orzekający uznał, że reklamodawca łamanie standardy rzetelnego przekazu reklamowego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 marca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.03.2022

Polacy poszukują wygody i prostych rozwiązań ułatwiających życie – badanie GfK

Wygoda była najważniejszym trendem konsumenckim w 2021 r. – wynika z najnowszego badania „Consumer Life” zrealizowanego przez GfK. Połowa Polaków deklaruje, że aktywnie szuka sposobów, aby ułatwić sobie życie. Chcemy zaoszczędzić czas, nawet kosztem większych nakładów finansowych. Coraz chętniej korzystamy więc z takich technologii, jak sterowanie głosem czy inteligentne algorytmy.

21 marca 2022