1 1 0 0 2 21.06.2011W Cannes Lions 2011 na razie dwa Lwy dla polskich agencji (wideo)20 czerwca zapadły pierwsze rozstrzygnięcia na 58. Międzynarodowym Festiwalu Reklamowym Cannes Lions. Agencja Euro RSCG Warsaw zdobyła Brązowego Lwa w kategorii Promo and Activation. Hill and Knowlton Poland została natomiast uhonorowana Srebrnym Lwem w kategorii PR Lions – Healthcare and Services.
0 1 0 0 0 21.06.2011Geomarketingowa ocena lokalizacjiPracownia Badań Socjologicznych HumLard ze Środy Wielkopolskiej wprowadza autorski projekt badania miejsc dla punktów handlowych i usługowych.
0 1 0 0 0 21.06.2011Piłka opłaca się w dużych miastachPiątka najbardziej medialnych klubów piłkarskich to drużyny z największych miast – wynika z badania „Polska Piłka” prowadzonego przez Press-Service Monitoring Mediów. Podczas rundy wiosennej w prasie i Internecie najczęściej pojawiały się: Lech Poznań, Cracovia, Legia Warszawa, Wisła Kraków i Polonia Warszawa.
0 1 0 0 0 21.06.2011Polskie miasta i regiony rozpoczęły walkę o Złote FormatyAż 157 projektów promocyjnych zgłosiło 67 samorządów reprezentujących wszystkie województwa Polski do V edycji konkursu Złote Formaty – najważniejszego i najbardziej prestiżowego konkursu związanego z dziedziną promocji miejsc. Listę nominowanych poznamy w lipcu, a 21 września dowiemy się, które z samorządów znalazły się wśród laureatów. Na zwycięzców czekają m.in. ogólnopolskie kampanie reklamowe oraz kampanie w warszawskim metrze na nośnikach Infoscreen.
0 1 0 0 0 21.06.2011Genesis PR nagrodzona w IPRA Golden World AwardGenesis PR jest jedną z dwóch agencji nagrodzonych w międzynarodowym konkursie IPRA Golden World Award 2011 w kategorii Relacje Inwestorskie. Nominowany projekt „Obrona Emperia Holding przed wrogim przejęciem na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie” zrealizowano w okresie wrzesień 2010 – styczeń 2011 r. Jury oceniało prace z 50 krajów, a kampania Genesis PR to jedyny nagrodzony projekt z Polski.
1 1 0 0 0 21.06.2011Miejsca pamięci Powstania Warszawskiego w komórce (wideo)W ramach współpracy Muzeum Powstania Warszawskiego z agencją interaktywną Adv.pl do dyspozycji miłośników historii oddana została technologia Layar, opracowana na telefony komórkowe typu smartfon. Dzięki niej mieszkańcy Warszawy oraz turyści odwiedzający stolicę będą mogli na bieżąco i w atrakcyjny sposób dowiadywać się więcej o miejscach, w pobliżu których się znajdują, a które pamiętają historię sprzed 67 lat. Korzystanie z aplikacji będzie możliwe od 1 sierpnia br.
1 1 0 0 0 21.06.2011ZPM Henryk Kania i Disney we wspólnej kampanii „Auta 2” (wideo)25 czerwca rozpoczyna się zakrojona na dużą skalę wspólna kampania firm ZPM Henryk Kania i Disney, dotycząca konkursu dla najmłodszych. Kampania nawiązuje do najnowszego filmu animowanego wytwórni Disney Pixar – „Auta 2”, który w kinach pojawi się 29 czerwca.
0 1 0 0 0 20.06.2011Nowe czasopismo centrum handlowego King Cross PragaDirect Publishing Group zaprojektowała czasopismo mające zwiększyć sprzedaż produktów wśród najemców warszawskiego centrum King Cross Praga. Tytuł trafił do dystrybucji w sezonie wiosna–lato 2011.
0 1 0 0 0 20.06.2011Scholz & Friends Warszawa dla Sony Cyber-shotRozpoczęła się kampania radiowa przygotowana przez agencję reklamową Scholz & Friends Warszawa dla firmy Sony Polska. Jest to kampania aparatu fotograficznego Cyber-shot HX100 , która składa się z trzech 10-sekundowych spotów radiowych: „Ognisko“, „Wieża“ i „Niespodzianka“.
0 1 0 0 0 20.06.2011Oshee wspiera EuroBasket Women 2011Oshee zostało oficjalnym napojem izotonicznym rozpoczętych w sobotę Mistrzostw Europy – EuroBasket Women 2011.